Logitech harmony afstandsbedieningen

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ronniez
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
Heeft iemand ervaringen met het instellen van Home cinema systemen.(home theathre)

ik heb bv een TH-A85 welke DVDplayer, CD player, Radio en versterker in 1 heeft.

bij selectie van de dvdplayer staat de th-A85 er wel bij maar bij selectie van bv radio of cdspeler niet.
of deze funties staan allemaal onder de dvdspeler of ze zijn niet bekend

hoe kan ik nu deze devices apart invoeren zodat ik als apart device Radio zie en deze kan bedienen.?

thanks

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien ff de manual lezen?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Kan het je niet zo vertellen uit me hoofd, maar heb er zelf 2. (680 en de 525) En ze kunnen alles leren van je originele afstandbediening via de bijbehorende website. Echt een held hoef je daar niet voor te zijn is echt heel simpel.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• _Richie_
  • Niet online
Je kunt dit beter in het topic over de Harmony afstandsbedieningen lezen. Succes!

[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

• Ronniez
ok allemaal bedankt

de reden voor deze vragen is dat ik op het punt sta om zo'n ding te kopen.
ik heb die testdribve gedaan maar ben tot de ontdekking gekomen dat dit helemaal geen testdrive is.

bij logitech moet je het product eerst kopen om een testdrive te maken
beetje vreemd maar goed ik heb een idee hoe de afstandsbediening werkt.

hebben ze ook een manier om standaard de devices te laten zien ipv de activities
op die manier hoef je de devices knop niet in te drukken als je geen macro's gebruikt(of niet van activiteiten houdt.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:03

Pierre

Van nature lui!

Ronniez schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:47:
ok allemaal bedankt

de reden voor deze vragen is dat ik op het punt sta om zo'n ding te kopen.
ik heb die testdribve gedaan maar ben tot de ontdekking gekomen dat dit helemaal geen testdrive is.

bij logitech moet je het product eerst kopen om een testdrive te maken
beetje vreemd maar goed ik heb een idee hoe de afstandsbediening werkt.

hebben ze ook een manier om standaard de devices te laten zien ipv de activities
op die manier hoef je de devices knop niet in te drukken als je geen macro's gebruikt(of niet van activiteiten houdt.
Dat is onzin, je kan een testdrive maken zonder de AB werkelijk te hebben. Het enige wat je moet doen is een account aanmaken, heb ik ook gedaan en daarna de AB gekocht (cq gehad).

Hier kan je een account aanmaken "klik"

[ Voor 8% gewijzigd door Pierre op 06-03-2007 12:32 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Ronniez
Pierre61 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:30:
[...]

Dat is onzin, je kan een testdrive maken zonder de AB werkelijk te hebben. Het enige wat je moet doen is een account aanmaken, heb ik ook gedaan en daarna de AB gekocht (cq gehad).

Hier kan je een account aanmaken "klik"
ja klopt het aanmaken van de account is geen probleem, toevoegen van devices ook niet
niemand vertelt er echter bij dat je op een zeker punt de config gaat verzenden.
vanaf dat punt is er geen weg terug.
je kan dus niet meer terug naar devices toe en veranderingen maken
misschien een bug in de programmatuur maar zo werkt het bij mij.

• Ronniez
het lijkt er op dat de browser niet verder gaat
hij komt dus met een scherm wil je de de file Connectivity.EZHex saven.
de file wordt gesaved en vervolgens een blank webbrowser scherm
elke 5 seconden zie de groene balk onderin de browser van 0-100 gaan maar er wordt niets geladen.
hij probeert dus wel iets maar er wordt niets opgestart

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ronniez schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:23:
het lijkt er op dat de browser niet verder gaat
hij komt dus met een scherm wil je de de file Connectivity.EZHex saven.
de file wordt gesaved en vervolgens een blank webbrowser scherm
elke 5 seconden zie de groene balk onderin de browser van 0-100 gaan maar er wordt niets geladen.
hij probeert dus wel iets maar er wordt niets opgestart
Misschien een vreemde opmerking maar ik zie dat niet hoor, het lijkt er op dat je een firmware wil downloaden |:(

Ik heb zojuist nog ff een 2e account aangemaakt en opnieuw mijn configuratie opnieuw aangemaakt, geen probleem

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Ronniez
Pierre61 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:30:
[...]

Misschien een vreemde opmerking maar ik zie dat niet hoor, het lijkt er op dat je een firmware wil downloaden |:(

Ik heb zojuist nog ff een 2e account aangemaakt en opnieuw mijn configuratie opnieuw aangemaakt, geen probleem
ga denk ook maar een 2e account aanmaken

heb je de software ook geinstalleerd of doe je puur een nieuwe account via de webpagina?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ronniez schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:32:
[...]

ga denk ook maar een 2e account aanmaken

heb je de software ook geinstalleerd of doe je puur een nieuwe account via de webpagina?
Ik zit op mijn werk, en heb geen software geinstalleerd, ik heb puur een nieuw test account aangemaakt om eea even te testen.

• Ronniez
Pierre61 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:39:
[...]

Ik zit op mijn werk, en heb geen software geinstalleerd, ik heb puur een nieuw test account aangemaakt om eea even te testen.
als je een nieuwe account aanmaakt komt hij toch echt met de vraag of de software al geinstalleerd is of dat je die wil downloaden

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:41
Same here.
Na het doorlopen van de instellingen wil hij de aanpassingen uploaden naar je Harmony.
Maar daarnaast kun je wel even kijken (tijdens het doorlopen van dat test account) of al je apparaten er in staan of niet.
Mocht het één en ander niet werken, kun je eenvoudig en gratis de helpdesk van Logitech bellen.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ronniez schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:59:
[...]

als je een nieuwe account aanmaakt komt hij toch echt met de vraag of de software al geinstalleerd is of dat je die wil downloaden
Dan klik je op Ja ik heb al geinstalleerd en je kan een account aanmaken.

• Ronniez
Arunia schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:03:
Same here.
Na het doorlopen van de instellingen wil hij de aanpassingen uploaden naar je Harmony.
Maar daarnaast kun je wel even kijken (tijdens het doorlopen van dat test account) of al je apparaten er in staan of niet.
Mocht het één en ander niet werken, kun je eenvoudig en gratis de helpdesk van Logitech bellen.
klopt dus die laatste optie niet selecteren want dan is er geen weg terug

• _Richie_
  • Niet online
Ik heb ook eerst de Testdrive gedaan, kwam tot de conclusie dat de apparaten er allemaal instaan.... Toen gewoon de Harmony 555 gekocht, aangesloten, aangemeld en ik hoefde niks meer in te stellen! Werkt perfect nu, 4 afstandsbedieningen zitten nu stof te verzamelen.....
Pagina: 1