Ik hoop dat er een genie meeleest die me uit de brand kan helpen.
Heb meelij en help me alsjeblieft! Volgens mij moet het toch mogelijk zijn om alle BT software te verwijderen van mijn systeem en met de juiste BT-stack, geschikt voor 64bit, gewoon 1 van deze twee dongels aan de praat te krijgen? Ik kan het echt niet geloven dat een techniek die eigenlijk inmiddels zo ingeburgerd is, zoveel problemen met zich mee kan brengen.
Groet en bij voorbaat dank voor assistentie,
DivxLover
- Mijn systeem: Asus A8N-SLI met AMDX2 3800+ en 2 Gb.
- Mijn OS: Microsoft Vista Ultimate 64bit NL
- Mijn Bluetoothspul; 1 dongel Trust BT-1300TP, 1 dongel Belkin F8T012df, 1 headset Jabra 500.
- Mijn probleem: Windows ziet de dongel niet eens, waardoor gebruik van de Jabra headset uberhaupt onmogelijk is.
- Beide dongels gewoon met Windows out-of-the-box, Vista vraagt om drivers. Werkt dus niet.
- Installatie van originele drivers van CD. Werkt niet.
- Installatie van drivers na download bij Trust en Belkin. Werkt niet.
- Installatie van drivers, gevolgd door gebruik van update-tool van Widcomm (beide dongels zijn gebasseerd op de Broadcom/Widcomm chipset). Werkt niet.
Heb meelij en help me alsjeblieft! Volgens mij moet het toch mogelijk zijn om alle BT software te verwijderen van mijn systeem en met de juiste BT-stack, geschikt voor 64bit, gewoon 1 van deze twee dongels aan de praat te krijgen? Ik kan het echt niet geloven dat een techniek die eigenlijk inmiddels zo ingeburgerd is, zoveel problemen met zich mee kan brengen.
Groet en bij voorbaat dank voor assistentie,
DivxLover
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P