He Tweakers!
Sinds een tijdje zie ik geen draadloos netwerk meer op mijn laptop ( asus a6t )
Ik vermoed dat het komt door het volgende:
Een tijdje geleden heb ik mijn kpn esperia box gerest nadat ik mijn wachtwoord was vergeten van de router, hierbij heb ik gelijk de orginele ssid veranderd in een andere naam en dat ook bij de wpa code gedaan.
Op mijn desktop pc zie ik wel het draadloos netwerk met de verandere naam en wachtwoord trouwens ook bij de rest van de computers..
Wat ik al heb geprobeerd op mijn laptop:
- Draadloos netwerk ingesteld dat die gelijk verbind als die het netwerk ziet of ssid verborgen is
- Asus wireless programma gebruikt vind die het ook niet mee ( gebruik normaal windows draadloos)
Verder zit gewoon de orginele draadloos ontvanger nog in de laptop..
Iemand die mij hiermee kan helpen?
PS: is het zo wat duidelijker?
Sinds een tijdje zie ik geen draadloos netwerk meer op mijn laptop ( asus a6t )
Ik vermoed dat het komt door het volgende:
Een tijdje geleden heb ik mijn kpn esperia box gerest nadat ik mijn wachtwoord was vergeten van de router, hierbij heb ik gelijk de orginele ssid veranderd in een andere naam en dat ook bij de wpa code gedaan.
Op mijn desktop pc zie ik wel het draadloos netwerk met de verandere naam en wachtwoord trouwens ook bij de rest van de computers..
Wat ik al heb geprobeerd op mijn laptop:
- Draadloos netwerk ingesteld dat die gelijk verbind als die het netwerk ziet of ssid verborgen is
- Asus wireless programma gebruikt vind die het ook niet mee ( gebruik normaal windows draadloos)
Verder zit gewoon de orginele draadloos ontvanger nog in de laptop..
Iemand die mij hiermee kan helpen?
PS: is het zo wat duidelijker?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 19:23 ]