Toon posts:

Wireless Asus A6T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He Tweakers!

Sinds een tijdje zie ik geen draadloos netwerk meer op mijn laptop ( asus a6t )

Ik vermoed dat het komt door het volgende:

Een tijdje geleden heb ik mijn kpn esperia box gerest nadat ik mijn wachtwoord was vergeten van de router, hierbij heb ik gelijk de orginele ssid veranderd in een andere naam en dat ook bij de wpa code gedaan.

Op mijn desktop pc zie ik wel het draadloos netwerk met de verandere naam en wachtwoord trouwens ook bij de rest van de computers..

Wat ik al heb geprobeerd op mijn laptop:

- Draadloos netwerk ingesteld dat die gelijk verbind als die het netwerk ziet of ssid verborgen is
- Asus wireless programma gebruikt vind die het ook niet mee ( gebruik normaal windows draadloos)

Verder zit gewoon de orginele draadloos ontvanger nog in de laptop..

Iemand die mij hiermee kan helpen?

PS: is het zo wat duidelijker?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is het misschien niet duidelijk genoeg?

Want wil weer graag internettne hehe

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om eerlijk te zijn: je verhaal is inderdaad niet te volgen. Probeer even systematisch uit te leggen, en geef meer specifieke informatie over wat je gedaan hebt, welke apparatuur je precies hebt, hoe de instellingen staan, etc.

Vage opmerkingen als:
Dit alles is begonnen nadat ik mijn wachtwoord niet meer wist van de router heb ik de SSID en WPA code veranderd daarna kon die er niet meer op..
:? wat bedoel je hiermee?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net weer de oude instellingen handmatig terug gezet word keurig gevonden op elke computer behalve weer de laptop :'(

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:57:
Heb net weer de oude instellingen handmatig terug gezet word keurig gevonden op elke computer behalve weer de laptop :'(
Zo gaan we er niet komen, hoor. Lees svp mijn bericht en begin met gedetailleerde gegevens? Je blijft alleen maar beschrijvingen geven.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 07-03-2007 20:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.