Toon posts:

[Vista]bluetooth wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb me vandaag in de mediamarkt een kensington bluetooth usb stickje gehaald opdat ik bestanden zou kunnen uitwisselen met mijn nieuwe gsm.
OK, ik haal het ding uit de verpakking en plug het in mijn Vista PC (vista 64-bit premium, NL) in de veronderstelling dat hij het ding wel automatisch zal herkennen en installeren. Het gaat immers toch maar om een bluetooth stickje? Niet dus :(

Drivers worden niet gevonden, dus laat ik hem maar op het internet zoeken. Daar vindt hij blijkbaar ook niets, dus doe ik maar de bijgeleverde cd in mijn pc. Hier vindt hij ook geen drivers. Dan maar even op google gaan zoeken, wat blijkt? Nergens bruikbare drivers te vinden?!

Weet iemand hoe ik een doodsimpel bluetooth zender/ontvangertje aan de praat kan krijgen onder vista?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Tja, dit is niet het eerste probleem met Bluetooth en Vista 64bit. Wat je nodig hebt is een Bluetooth stick die zeker compatible is met Vista 64bit, want dat zijn ze lang niet allemaal.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisternacht nog een oplossing gevonden, maar heb ze niet meer gepost omdat ik echt wel wou gaan slapen. Ik merk dat er nog een topic geopend is ivm bluetooth problemen en op google vind je zo goed als niets bruikbaar, dus zal ik vanavond de oplossing hier neerzetten (zit op men werk nu, kan de benodigde drivers niet uploaden).
Bottom line: meeste bluetooth sticks zijn aan de praat te krijgen op vista 64-bit, be patient ;)

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 09:10
Ow Boeboe, je maakt me nu wel heel nieuwsgierig, zou het dan echt..... :)

Vol verwachting klopt mijn hart!

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-03 12:29

pepernooot