Toon posts:

Joomla | Content Item vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds kort ben ik met joomla bezig en het gaat erg lekker....

Alleen ben ik een eigen contact pagina aan het maken en wil hierin ook een contact form in html of php inplaatsen. met daarbij bovenin gewoon eigen bedachte tekst.

Kan dit en heeft iemand misschien hier iets voor ??

Ook ben ik opzoek naar een simpel maar goed forum als component maar ik gebruik momenteel : Joomlaboard maar ik krijg deze niet aan de praat met als mensen zich moeten registeren ?

Ook wil ik dat er Administrators en Moderators aanwezig zijn op het forum in een desgewenste kleur....

Oh wie kan mij hiermee helpen ??

Alvast bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

je bent al eerder gevraagd om wat eigen inzet te tonen en helaas is dit topic ook weer een voorbeeld van hoe het niet moet. Aangezien je niet kan verwachten dat wij je voor iedere vraag aan het handje nemen verwachten wij van jou dat je zelf probeert om je problemen op te lossen. Ook uit dit topic blijkt echter totaal geen eigen onderzoek of inzet. [google=joomla contact component] laat zien dat er voldoende contact-us componenten zijn die je zo kunt kopiëren en plakken. Hetzelfde geldt voor je tweede vraag; [google=joomla forum component] geeft als eerste hit al een uitgebreid overzicht van forumcomponenten voor Joomla. Hierbij wederom het verzoek in het vervolg eens eigen inzet te tonen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.