Hallo, ik heb een Asrock AM2NF6G-VSTA Amd 5200+ met Corsair CM2X512-8000UL , maar ik krijg me geheugen nog nieteens op 400 = 800 mhz, heb de multiplier van 13 naar 9 en fsb ( bus speed ) op 303 bv. maar ik kom er niet dus ( boven 303 boot die stomme ding niet meer) in bios heb ik ook al Ddr2 400 aangegeven , mijn vraag is hoe kan ik ze naar het mienstens 800 krijgen ( ze zijn 1000 mhz
) wat ik niet begrijp is , een vriend van me die heeft een Msi k9 sli , zonder die multiplier en of de cpu te overclocken worde zijn Gei 6400 wel goed gezien als 800 en dus draaien op 370 x 2 = 740
Kan iemaand me helpen hiermee , Pls. :-)
Loos hiervan , heb nog 2 probleempjes ( sorry Mod , ik weet niet in welke rubriek moet die t posten ) als ik mijn pc start, na die zwarte scherm van " bios ..., amd 5200+ 2.75..., jde ...., enzv. , duurt het 30 a 50 seconden voor dat je windows gaat booten, na die " windows xp en die lichtjes lopen, 2 delay van +/- weer 1 minuut voor dat windows eindelijk start en me desktop met ikonen te zien zijn, hoe komt het deze " bios delay + windows delay? hoe kan ik het oplossen? ( het is zeer frusterend en irritant )
Alvast bedankt
Groetjes
Joe
Kan iemaand me helpen hiermee , Pls. :-)
Loos hiervan , heb nog 2 probleempjes ( sorry Mod , ik weet niet in welke rubriek moet die t posten ) als ik mijn pc start, na die zwarte scherm van " bios ..., amd 5200+ 2.75..., jde ...., enzv. , duurt het 30 a 50 seconden voor dat je windows gaat booten, na die " windows xp en die lichtjes lopen, 2 delay van +/- weer 1 minuut voor dat windows eindelijk start en me desktop met ikonen te zien zijn, hoe komt het deze " bios delay + windows delay? hoe kan ik het oplossen? ( het is zeer frusterend en irritant )
Alvast bedankt
Groetjes
Joe
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 18:27 ]