Dvd speler speelt dvd's niet af

Pagina: 1
Acties:

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 21:13
Hallo,

Mijn Max Gear dvd speler speelt opeens geen dvd's meer af, geen enkele dvd, hij zegt: geen disc.
Het vage is, Audiocd's speelt hij nog gewoon af.
Kabel tussen de speler al vervangen, andere tv geprobeerd, lens met wattenstaafje schoon gemaakt.
Iemand een idee?

M.v.g

[ Voor 11% gewijzigd door __xeno__ op 05-03-2007 18:23 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 14:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tja ik heb een tijdje ze gerepareerd voor de fabrikant maar het probleem is dat de laser het niet al te lang volhoud (de mijne is ook 'op'). Het waren werelddingen die alles deden en lazen, maar helaas sneuvelen de lasers wat vlot.

Mijn exemplaar kapte er ook ineens mee, en de lasers zijn niet te bestellen helaas.

Het kunnen 2 mogelijke dingen zijn: je laser of het focus ic. Maar beiden is niet te doen omdat er niet aan te komen is (wij maakten van 2 defecte spelers 1 werkende meestal).

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 21:13
sebastius schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:58:
Tja ik heb een tijdje ze gerepareerd voor de fabrikant maar het probleem is dat de laser het niet al te lang volhoud (de mijne is ook 'op'). Het waren werelddingen die alles deden en lazen, maar helaas sneuvelen de lasers wat vlot.

Mijn exemplaar kapte er ook ineens mee, en de lasers zijn niet te bestellen helaas.

Het kunnen 2 mogelijke dingen zijn: je laser of het focus ic. Maar beiden is niet te doen omdat er niet aan te komen is (wij maakten van 2 defecte spelers 1 werkende meestal).
Heel erg bedankt,

ligt inmiddels in de kliko, laser was toch echt verrot ;)
Morgen maar even een nieuwe halen..

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:01

Barrycade

Through the...

Even weer uit de kliko halen :X en inleveren op het adres waar je de nieuwe haalt, weet je meteen ook weer waar je de verwijderingsbijdrage voor betaald. :z