SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Kunnen nog wel tig andere dingen zijn, maar ik mis in je topic een beetje wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd
Wat ik zelf al heb geprobeerd verder
Verder was ik een beetje uit de ideeen
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Als het dan alsnog niet werkt is het topic hier waarschijnlijk niet op de goede plek.
Met andere woorden: Kijk de hardware eens goed na
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijder die Deamon tools, schoon je register op (Deamon tools zijn een ramp voor je registry) en dan opnieuw proberen.
Apen-nootjes, heb je wel de WOS faq's gelezen
[ Voor 23% gewijzigd door aReaRe op 06-03-2007 09:46 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Kijk even of de juiste mobo drivers er op staan. En speel eens met de PIO/DMA modes. (Al wil je het niet permanent op PIO hebben
Of heb je last van Cannot Access CD-ROM and "Code 31" Error Message in Device Manager After You Remove Adaptec Easy CD Creator from Your Computer? Edit: ah. Nero. Hoe dan ook zou je kunnen kijken naar updates van je brandtool.
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 06-03-2007 10:51 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De brander in een andere PC testen, IDE kabels vervangen, master/slave jumpers nalopen lijkt me eigenlijk niet echt nodig gezien er totaal niets veranderd is aan de hardware matige setup (De kast is niet open geweest
Dat zegt nietsApen-nootjes schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:21:
De brander in een andere PC testen, IDE kabels vervangen, master/slave jumpers nalopen lijkt me eigenlijk niet echt nodig gezien er totaal niets veranderd is aan de hardware matige setup (De kast is niet open geweest)
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.