Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop onderdelen op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb misschien een hele rare vraag,

Maar is het mogelijk om mijn laptop monitor op een pc aan te sluiten?
gaat om eentje van een Packerdbell easy one silver
model:N141X201
Rating: 3.3Vdc 400 mA
E207943
Chi Mei Optoelectronics.Corp.

Dat het niet plug and play is weet ik zelf ook wel, maar wat ik bedoel is dus of er een mogelijkheid is om er een vga stekker op te maken?

Dit wil ik weten omdat ik een pc in mijn auto wil plaatsen en hiervoor een monitor nodig heb.
Nu is mijn laptop gecrashed en is het goedkoper om hiervoor een nieuwe te kopen dan hem te laten maken.

Zit nu dus met een laptop waar ik verder niks meer mee kan.

Bestaat er dan ook nog een mogelijkheid om het toetsenbord en de touchpad op een gewone pc aan te sluiten doormiddel van een usb oid.

weet dat er wel al connectors zijn voor de HD en cd/dvd spelers ...

Groeten
Sandman

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 16:45 ]

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 23:44

Phalox

Solar Powerrrd

Uhm.. zoekfunctie ? ZOek op die vakje hiervanboven eens "laptop scherm op computer" je komt vanzelf op een topic dat bestaat uit meer dan 30 pagina's..

Daarin staat dat het echt niet voor leken is om dit te proberen. Koopt beter een lcd schem

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laptop LCD aan VGA-kaart
Als je wilt beginnen met dit soort dingen is dit een stukje verplicht leesvoer :)

Verwijderd

Topicstarter
heb dat toppic ook al is een beetje door gelezen,
Daar staat ook een post in met het zelfde type nummer als die van mij en daarover word verteld dat het niet op die manier gaat zoals in het toppic besproken.

mijn vraag is dus ook of ik van die 2 stekkers op mijn monitor doormiddel van een converter oid. 1 vga stekker kan maken.

is dus ook heel wat anders dan het aansluiten van het LCD op de VESA Feature connector.

Ik wil mijn monitor voor de volle 100% kunnen benutten en niet maar met 16 kleuren

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dan moet je de pin layout vinden op het internet, simpel. Anders gaat het niet. Tenzij je 15^15 mogelijkheden wilt uitproberen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:23:
heb dat toppic ook al is een beetje door gelezen,
Daar staat ook een post in met het zelfde type nummer als die van mij en daarover word verteld dat het niet op die manier gaat zoals in het toppic besproken.

mijn vraag is dus ook of ik van die 2 stekkers op mijn monitor doormiddel van een converter oid. 1 vga stekker kan maken.

is dus ook heel wat anders dan het aansluiten van het LCD op de VESA Feature connector.

Ik wil mijn monitor voor de volle 100% kunnen benutten en niet maar met 16 kleuren
Vergeet het maar, dat gaat je niet lukken.
Als je geluk hebt zijn er wel convertertjes voor te vinden, maar die zullen zo ongelovelijk duur zijn dat een nieuw TFTscherm vele malen goedkoper zal zijn.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Je geeft geen blijk van voldoende eigen inzet, en je lijkt ook niet goed gezocht te hebben, daarmee heeft dit topic een slotje verdiend.
Als de hack via de VESA-connector niet goed genoeg is, kom je zonder deftige elektronicakennis nergens (voor zover ik het van hier kan inschatten: geef het op). Als je in staat bent om zelf bijvoorbeeld de geschikte LVDS-signalen te genereren om rechtstreeks het panel aan te sturen, mag je daar gerust een nieuw topic voor openen, hulde en respect zullen je deel zijn, maar daar zal eerst heel wat voor gezweet moeten worden.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.