Tweakers gallery - twijfel over een user

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:59

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik typte net ff mijn gebruikersnaam (Rakkerzero) in op de Tweakers gallery pagina.

Toen zag dat er naast mijn naam nog een andere stond:
[Verwijderde gebruiker]

Ik vind het nogal een vage naam voor het standaard gebruik op tweakers hier.

Wat is dit?? Gewoon een user of een foutje in de database??
Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden door dit en ik hoop dat iemand hier wat licht op de zaak kan werpen :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat is iemand die de username 'Rakkerzero' had. Vervolgens was er blijkbaar iemand anders die ook die nick wou claimen, en omdat 'Rakkerzero' al geruime tijd niet actief geweest was, is die nick 'inactief' (IA) gemaakt :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Volgens mij is dat een account geweest wat je ooit zelf hebt geregistreerd, je huidige account is gehernoemd van Rakker zero naar Rakkerzero, en toen is deze gehernoemd naar Rakkerzero|IA (InActief).

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ah, ik heb ooit een nickchange aangevraagd van Rakker zero > Rakkerzero.
Zou dat het dan kunnen zijn? zowel Rakker zero als Rakkerzero waren wel door mij geregistreerd, maar was toen de login gegevens van Rakkerzero verloren. Ik besloot dus een nickchange aan te vragen.

Maar wat ik dan wel raar vind, is dat de gegevens totaal niet kloppen met mijn gegevens :S

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Die gegevens zul je toch echt ooit ingevuld hebben lijkt me als dit jouw account geweest is ;)

iets met 'kai' en 'student' in het e-mailadres, mocht at bekend klinken

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, ik begin me nu wel vaag te herinneren dat ik toen weleens een periode gehad waarin alleen fake gegevens invulde ipv mn echte. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Dat kai zou kunnen komen uit kaijen, wat officieel mn achternaam is (momenteel sta ik als kayen geregged hier op GoT, omdat dat mijn correcte familienaam is).

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dan is dit ook weer opgehelderd en kan hier weer een slotje op :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.