Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
De titel en header (Bezitters van een Xbox 360 kunnen er vanaf volgende maand 512MB extra geheugen bijprikken.) van dit bericht doen echter vermoeden dat het om een uitbreiding van het werkgeheugen gaat, terwijl het alleen om een opslag-geheugenkaartje gaat. "Misleidend" is misschien een groot woord, maar ik vind het zeker voor een techsite-als Tweakers.net wat onprofessioneel overkomen
Wat is jullie mening hierover?
Hm, ik ben te traag, dit topic gaat over hetzelfde artikel, misschien mergen?
[ Voor 10% gewijzigd door Chakotay op 05-03-2007 16:23 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Voor het overige ga ik de auteur even aanschieten, maar ik vind het persoonlijk wel meevallen hoor.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Misleidend is waarschijnlijk ook wel het verkeerde woord, maar gezien de eerste paar reacties denken er meer mensen zo over. Als in de titel "extra geheugen" staat, zeker in combinatie met het "extra bijprikken" uit de header, vatten veel mensen dat op als werkgeheugen. Als ik zelf nog nieuwsposter was geweest had ik het "Grotere geheugenkaart en arcadegames voor 360 aangekondigd" genoemd, met als eerste zin "Bezitters van een Xbox 360 kunnen er vanaf volgende maand geheugenkaarten van 512MB aanschaffen". Eventueel nog "geheugenkaart" vervangen door "memory unit", zoals Microsoft de dingen zelf noemt.Peter schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:35:
Ik heb de link gefixt. (kiosk ips kiosks)
Voor het overige ga ik de auteur even aanschieten, maar ik vind het persoonlijk wel meevallen hoor.
Stichting eth0
[ Voor 4% gewijzigd door Yoeri op 05-03-2007 16:54 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Stichting eth0
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl