Ik wil Cognos 8 BI installeren. Omdat Cognos 8 volledig webbased is moet deze gewoon werken met mijn webserver. Dat staat ook bij de requirements van Cognos 8. Ik gebruik hiervoor XAMPP.
Dus heb ik 2 aliassen gemaakt in HTTPD.CONF die verwijzen naar de cognos map (zie hieronder):
ScriptAlias /cognos8/cgi-bin "C:/Program Files/Cognos/c8/cgi-bin"
Alias /cognos8 “C:/Program Files/Cognos/c8/webcontent”
Dus als ik nu ga naar localhost/cognos8 zou ik de index.php uit die map te zien moeten krijgen. Ik krijg alleen continu met 403 access denied melding. Op de een of andere manier krijg ik geen toegang tot de bestanden in die map. Vermoed dat het te maken heeft met de rechten op de map alleen krijg ik deze niet goed. Iemand een idee?
XAMPP webserver op een WIN XP PRO OS
Dus heb ik 2 aliassen gemaakt in HTTPD.CONF die verwijzen naar de cognos map (zie hieronder):
ScriptAlias /cognos8/cgi-bin "C:/Program Files/Cognos/c8/cgi-bin"
Alias /cognos8 “C:/Program Files/Cognos/c8/webcontent”
Dus als ik nu ga naar localhost/cognos8 zou ik de index.php uit die map te zien moeten krijgen. Ik krijg alleen continu met 403 access denied melding. Op de een of andere manier krijg ik geen toegang tot de bestanden in die map. Vermoed dat het te maken heeft met de rechten op de map alleen krijg ik deze niet goed. Iemand een idee?
XAMPP webserver op een WIN XP PRO OS