Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zoek een mp3-speler...

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een draagbare mp3-speler die aan de volgende criteria voldoet:

-Speler moet bij voorkeur een harde schijf hebben.
-Speler moet een afstandsbediening hebben met LCD-scherm, waar vandaan ik de speler kan bedienen.
-Nummers moeten snel en gemakkelijk kunnen worden opgezocht met de afstandsbediening. Terwijl een bepaald nummer draait, wil ik het volgende nummer al op kunnen zoeken. Ik wil dus als het ware een kleine playlist maken, waarbij ik in het LCD-scherm van de afstandsbediening kan zien welk nummer er draait en welke het volgende nummer wordt.

Mijn voorkeur gaat uit naar een harde schijf speler, maar een flash speler van bijv. 2 GB kan ook voldoen. Het moet dan een klein, licht apparaatje zijn, waarop ik de nummers direct snel kan opzoeken en programmeren (bij een flash-spelertje zal wel geen afstandsbediening zitten).

Snelheid en bedieningsgemak, dat is dus waar het voor mij om draait. Heeft iemand tips voor me? Alvast heel hartelijk dank.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat dacht je van zelf zoeken in het juiste subforum :?
Zie Portable Media Devices

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

www.google.nl - www.kieskeurig.nl - zoeken op GoT met mp3speler lcd remote ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 13:44 . Reden: Eagle was me net voor ... ]

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:43:
Wat dacht je van zelf zoeken in het juiste subforum :?
Zie Portable Media Devices
Ik heb nog geen ervaring met deze website, ken hier nog niets. Heb me net precies ingeschreven om mijn vragen te kunnen stellen. Ik ga zeker kijken bij Portable Media Devices. Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik op gezocht, maar in beschrijvingen van de spelers staan nooit de specifieke functies beschreven die ik belangrijk vind. Ik hoop dat er een paar mensen met praktijkervaring reageren die mij een bepaald type aan kunnen raden die aan mijn criteria voldoet.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoi I-fool. Als eerste welkom. Maar lees wel even de policy van onze forums door. Dit soort vragen zijn erg vaak gesteld. Zoek dus door die topics heen en kijk eens op kieskeurig enzo. Ervaringen met elke speler zijn wel te vinden op het forum!
\
Succes

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.