My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik vind nummer 5 & 8 erg leuk. De vormen geven daar een speciale sfeer aan de foto's. De andere foto's vind ik een beetje saai, eerlijk gezegd.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Verwijderd
Ik was erbij en dit zijn toch lastige onderwerpen hoor. Veel foto´s van mooie bolides krijgen vaak een lovend oordeel maar dat is dan vaak meer door de auto´s dan door de foto´s.
Deze auto´s waren gewoon niet veel. Dat wisten we en dan is de uitdaging juist erg groot
#1 lichte randje links er boven er vanaf en de foto krijgt wat meer intimiteit. Geeft wel een beetje Coronation street gevoel!
#2 aardig maar niet symmetrisch genoeg. Misschien wat schuiner?
#3 leuk
#4 voor mij te saai
#5 misschien had deze in kleur voor wat contrast tussen embleem en grill gezorgd
#6 iets meer scherptediepte en contrast?
#7 aardig
#8 prima
#9 goed en een tikkie schuiner maakt de foto wellicht wat spannender. Oranje knipperlicht iets meer naar de hoek.
Mijn serie die ik op het web heb staan zijn helaas 700 breed:
http://www.nynke.com/gerard/2007/03/meer-klassiekers.html
Deze auto´s waren gewoon niet veel. Dat wisten we en dan is de uitdaging juist erg groot
#1 lichte randje links er boven er vanaf en de foto krijgt wat meer intimiteit. Geeft wel een beetje Coronation street gevoel!
#2 aardig maar niet symmetrisch genoeg. Misschien wat schuiner?
#3 leuk
#4 voor mij te saai
#5 misschien had deze in kleur voor wat contrast tussen embleem en grill gezorgd
#6 iets meer scherptediepte en contrast?
#7 aardig
#8 prima
#9 goed en een tikkie schuiner maakt de foto wellicht wat spannender. Oranje knipperlicht iets meer naar de hoek.
Mijn serie die ik op het web heb staan zijn helaas 700 breed:
http://www.nynke.com/gerard/2007/03/meer-klassiekers.html
Vind #1 leuk zo met die auto ervoor en bij #2 leuk met de scherpte-diepte gespeeld (lekker dromerig nu).
Voor de rest leuk lijnenspel bij #7 en #8. Wat van de detail foto's doen me niet zoveel, maar daar zal een austin-martin freak vast anders over denken
. #4 is wel te veel uit de context zo, zijn eerder wat strepen over het beeld, dan een grill imo (dat kun je van #7 ook zeggen natuurlijk, maar daar kan ik het lijnenspel van waarderen).
Wel zou je imo wat contrast kunnen toevoegen bij 1 en 9.
Al met al best leuk geworden
Voor de rest leuk lijnenspel bij #7 en #8. Wat van de detail foto's doen me niet zoveel, maar daar zal een austin-martin freak vast anders over denken
Wel zou je imo wat contrast kunnen toevoegen bij 1 en 9.
Al met al best leuk geworden
[ Voor 9% gewijzigd door - J.W. - op 05-03-2007 15:30 ]
dank voor het commentaar.
de serie zit me ietwat dwars. Vind persoonlijk dat ik er nog best wat uit heb kunnen halen gezien het slechts om details van de auto ging, maar ik heb imo technisch gezien teveel punten laten liggen. Bijv te weinig gelet op voldoende DOF en wellicht had ik er qua compositie meer uit kunnen slepen.
Ook had ik wellicht beter kunnen kijken naar de auto als geheel en hoe je dat geheel naar voren kunt halen door slechts details te pakken. Ben ik imo niet in geslaagd. Volgende keer beter.
Verder vind ik het leuk om wat meer abstractie te zoeken. Foto nr 4 vond ik daarin wel geslaagd.
de serie zit me ietwat dwars. Vind persoonlijk dat ik er nog best wat uit heb kunnen halen gezien het slechts om details van de auto ging, maar ik heb imo technisch gezien teveel punten laten liggen. Bijv te weinig gelet op voldoende DOF en wellicht had ik er qua compositie meer uit kunnen slepen.
Ook had ik wellicht beter kunnen kijken naar de auto als geheel en hoe je dat geheel naar voren kunt halen door slechts details te pakken. Ben ik imo niet in geslaagd. Volgende keer beter.
Verder vind ik het leuk om wat meer abstractie te zoeken. Foto nr 4 vond ik daarin wel geslaagd.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world