Allternatief voor IBM 75GXP (DTLA)?

Pagina: 1
Acties:

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:25
Na alle berichten over de DTLA (75GXP) serie van IBM en mijn ervaringen met het 45 GB model hiervan ff de volgende vraag:

Mijn harddisk is het dus ook langzaam aan het begeven en ik ben al druk bezig met de backups. Nou moet ik het ding dus straks terugsturen (had hem via internet besteld), maar de kans is dan groot dat ik er weer net zo een terug vang (tenzij IBM inmiddels ook op de hoogte van de problemen is en inmiddels een nieuwe serie heeft uitgebracht).

Wat zouden jullie eventueel als vergelijkbaar alternatief voor de IBM kunnen aanbevelen? Ik zit dan aan een Maxtor te denken, maar die lui zijn zo vaag met hun modellen beleid en zo. Je ziet door de modellen gewoon het bos niet meer :?

Toch wel heel erg jammer van IBM hoor :(. Ik was heel tevreden met mijn 75GXP - verreweg de beste harddisk die ik ooit heb gehad. Tot nu dus....... :r

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 17:57
Ik denk dat een Maxtor DM+60 een leuk alternatief is voor de IBM; ze zijn nagenoeg net zo snel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.