Nou, ik kan je vertellen, dat valt best tegen. Sommige mensen kunnen gewoon zo goed zijn in regels niet lezen, topicwarnings negeren en na 3 keer erop gewezen zijn nog doen alsof ze er nooit op gewezen zijn. Dit is natuurlijk maar een kleine groep users, maar het haalt de motivatie bij de taxateur wel redelijk vlot weg moet ik zeggen

Thandor schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:04:
Overigens is 'Freestyle-taxeren' mijn inziens geen goed idee. Er moet één iemand (of twee mits afgesproken en afgestemd) zijn die het topic regelt. Één iemand die de leidraad heeft zodat er consequent gehandeld wordt en er geen 'ruzies' ontstaan omdat iemand ergens niet mee eens is (topicvervuiling).
Freestyle taxeren is idd niet te doen. Dan verzand het topic in een slowchat dat gewoon niet te taxeren is (heb het vaak genoeg zien gebeuren).
Zelfs met 2 vaste taxateurs is het verdomd lastig om te regelen.
Ik zou op zich best weer willen beginnen met taxeren, het zal iig helpen HA en CSL schoon te houden, gezien daar veel 'hoeveel is dit waard' topics langskomen en als ik af en toe zie wat voor reacties daarin langskomen... vraag me af of mensen uberhaupt wel gevoel voor waarde hebben

Verder is een taxatie topic op zich wel te doen, met dien verstande dat er wat moderators zijn die het zooitje in de gaten houden en rotzooi trashen, maar goed met de mods die er nu rondlopen is dat iets waar niemand zich zorgen over hoeft te maken