Toon posts:

gDesklets automatisch opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet zij u allen,

Sinds kort gebruik ik op m'n Ubuntu 6.06 desktop gDesklets die ik via automatix heb geinstalleerd. Vind het echt een geweldig progje maar een ding irriteert me mateloos: elke keer als ik me pc opnieuw opstart moet ik gDsekltes via het start menu weer activeren. Is er misschien een manier om gDesklets automatisch op te laten starten elke keer als er wordt ingelogd????

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In je opstartsessie ("Sessies" in je voorkeuren) naar het tabblad "Programma's starten" gaan en daar "gdesklets-daemon" als programma toevoegen.

Verwijderd

Topicstarter
mithras schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:22:
In je opstartsessie ("Sessies" in je voorkeuren) naar het tabblad "Programma's starten" gaan en daar "gdesklets-daemon" als programma toevoegen.
Volgens mij moet het daar wel mee lukken, klinkt in ieder geval logisch. Zodra ik vanavond thuis ben ga ik aan de slag. Bedankt... _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje,
Het is gelukt om de daemon in de opstartsessie te krijgen maar het is niet zo dat de gdesklets automatisch opstarten. Steeds moet ik weer op "gdesklets beheren" drukken voordat ze opstarten.
Ik had toch graag gezien dat ze automatisch opstarten zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Doe ik soms iets verkeerd?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Via [google=gdesktlets startup] kom je ook al een heel eind hoor ;) Daar staat bijvoorbeeld ipv de daemon dit:
gdesklets start

Beetje zoeken en puzzelen kan geen kwaad :)

Verwijderd

Topicstarter
mithras schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:03:
Via [google=gdesktlets startup] kom je ook al een heel eind hoor ;) Daar staat bijvoorbeeld ipv de daemon dit:
gdesklets start

Beetje zoeken en puzzelen kan geen kwaad :)
Ik ben dan ook zo tevreden over jullië "service" dat ik er een beetje lui van wordt.
Pagina: 1