Rainbow Six : Las Vegas, DirectX probleem

Pagina: 1
Acties:

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 14:22
Hallo,

Ik heb vanmorgen Rainbowsix : Lasvegas gekocht,
net zitten te installeren..

Ging allemaal goed, totdat ik hem wou launchen..
Hij geeft de volgende foutmelding:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_31.dll niet kan worden gevonden!

Ik draai Directx10, en dus Vista..
Verdere systemspecs zijn:
e6600
Ati x1950pro
2gb 6400
seagate320gb

De patches etc. hielpen allemaal niet
Of kan deze game gewoon niet op Vista draaien..
Want Hier geven verschillende mensen aan het wel te kunnen...

kimi

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Waarom directx10 draaien met een 1950pro ? Ik denk dat je beter gewoon voor directx 9.c kan gaan waarschijnelijk doet hij het dan wel.

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-11 11:34
De nieuwste versie van direct X installeeren en het probleem is als het goed is verholpen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
d3dx9_31.dll downloaden, in Windows\System\ zetten en gaan met die banaan.

The devil is in the details.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Metalbuster schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:42:
Waarom directx10 draaien met een 1950pro ? Ik denk dat je beter gewoon voor directx 9.c kan gaan waarschijnelijk doet hij het dan wel.
In Vista ziet DirectX10 en daar kan je dus bar weinig aan doen. Je DirectX overigens niet verwarren met Direct3D, het onderdeel van eerstgenoemde dat voor grafische kunstjes zorgt. In DirectX 10 zitten 3 versies van Direct3D zodat zowel Diredt3D 9 als 10 hardware goed draaien, check deze post voor meer info.

Overigens is Nano2009's oplossing wel te preferen, laatste DirectX 9 (kan je probleemloos installeren op Vista, vult versie 10 aan met versie 9 libraries) kan je hier vinden en dan weet je zeker dat alle eventueel benodigde libraries ook netjes worden geregistreerd in je systeem. Dit is wat netter dan Hahns oplossing om gewoon die dll in een map te dumpen ;).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Netter, misschien. Makkelijker, nee. Voor C&C3 moest ik dat bestandje ook hebben volgens de foutmelding, even downloaden en in die map stoppen en het werkte :)

The devil is in the details.

Pagina: 1