Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Bv Funprice, daar kan je gewoon ieder onderdeel in je mandje kieperen. Wil je de boel niet zelf in elkaar sleutelen, dan kan je ook nog ergens "assemblagekosten" toevoegen.
Verwijderd
op pcdirect.be kan je dat. Het is weliswaar in België, in Kontich kan je afhalen. Waarschijnlijk zullen ze ook een courierdienst hebben, maar dan zal je meer moeten betalen. Een andere is comtechnology.net, ook een Belgische shop, maar dichter bij Nederland, nl. in Schelle (Aartselaar).
Moet een keer kijken. Ze zijn iig supergoedkoop!!
Ik ga m'n pc bij pcdirect kopen.
BTW: Doe jezelf een plezier en maak van die Maxtor een 7200rpm exemplaar. Lekker stil en bovenal lekker snel!
Juist,
een 5400 rpm hdd, vertraagt je systeem compleet. 50% prestatie verlies kan makkelijk! Zeker op een 1 Ghz proc
een 5400 rpm hdd, vertraagt je systeem compleet. 50% prestatie verlies kan makkelijk! Zeker op een 1 Ghz proc
www.kuiphuis.nl
Dat gaat dan best lastig wordenOp maandag 05 februari 2001 12:51 schreef MarcellusMaximus het volgende:
BTW: Doe jezelf een plezier en maak van die Maxtor een 7200rpm exemplaar. Lekker stil en bovenal lekker snel!
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Verwijderd
Hmm, met pcdirect heb ik toch niet zo'n fantastische ervaringenOp maandag 05 februari 2001 12:14 schreef Jppr het volgende:
op pcdirect.be kan je dat. Het is weliswaar in België, in Kontich kan je afhalen. Waarschijnlijk zullen ze ook een courierdienst hebben, maar dan zal je meer moeten betalen. Een andere is comtechnology.net, ook een Belgische shop, maar dichter bij Nederland, nl. in Schelle (Aartselaar).
niet op een email antwoorden binnen de week, bestellingen die weken te laat zijn
En vriendelijk is anders. Maar ja, het kan zijn dat het bij jou als een zonnetje loopt natuurlijk
[behulpzame modus]
www.hard-ware.nl
[/behulpzame modus]
...Dit is de goede link naar Bolderhardware, als je die bedoeld teminste
.
www.hard-ware.nl
[/behulpzame modus]
...Dit is de goede link naar Bolderhardware, als je die bedoeld teminste
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Yep...ze hebben een overeenkomst dat het streepje ertussen weg mag>:)Op maandag 05 februari 2001 21:13 schreef Beaves het volgende:
[behulpzame modus]
www.hard-ware.nl
[/behulpzame modus]
...Dit is de goede link naar Bolderhardware, als je die bedoeld teminste.
Druk maar eens op de link:Z
www.eynstein.nl is mij ook goed bevallen, maar het assortiment is niet heeeel groot.
Is het assortiment niet voldoende probeer dan eens hier http://www.comptechworld.nl/
(hoewel, de radeon staat daar nog voor 929,- piek terwijl hij bij eynstein nog maar 579,- is
Is het assortiment niet voldoende probeer dan eens hier http://www.comptechworld.nl/
(hoewel, de radeon staat daar nog voor 929,- piek terwijl hij bij eynstein nog maar 579,- is
[url="http://www.eynstein.nl,"]www.eynstein.nl,[/url] en wat de meneer hierboven zegt(over assortiment) klopt, want heb hier een compleet systeem besteld, behalve de kaart, die hadden ze namelijk niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
DAt is natuurlijk wel waar, maar in een aantal tests heb ik al gelezen dat er in de praktijk ook 5400 rpm schijven bestaan die sneller blijken te zijn dan zo'n 7200 rpm exemplaar.Op maandag 05 februari 2001 13:02 schreef Nowhere het volgende:
Juist,
En ook bij schijven met dezelfde rpm waarde zijn er idioot grote verschillen.
Raar maar waar.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mee eens*DOp dinsdag 06 februari 2001 07:29 schreef Bulldog het volgende:
www.mycom.nl
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
www.computer-land.nl
Hij stond er nog niet bij 
Edit: heee jongens dit topic is al meer dan een jaar oud