Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AlfaNerd
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-03-2007
Hallo mensen , nou ben ik hier nog erg nieuw en ik schrik van de enorme omvang van dit forum !! Gewoonweg geweldig maar ik heb een vraag .............
Kan TomTom (6) ook lopen op een Zire 71 en zo ja , hoe krijg ik dit op dit apparaat gezet ???

Bij voorbaat dank voor de replies ! ;) :*)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Staat je apparaat op het lijstje van Tom Tom?

En hoe je het erop krijgt? Staat heel erg goed beschreven in de documentatie die je krijgt na aankoop.

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 05-03-2007 10:24 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• AlfaNerd
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-03-2007
Gunner schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:21:
Staat je apparaat op het lijstje van Tom Tom?

En hoe je het erop krijgt? Staat heel erg goed beschreven in de documentatie die je krijgt na aankoop.
Staat idd niet in de lijst , maar dat staat mijn E-Ten M700 ook niet . ;)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat ie niet op de lijst staat wil niet zeggen dat het niet werkt, alleen Tom Tom geeft er dan geen ondersteuning op.

offtopic:
post 10.000 *O*

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Fijn dat je Tomtom aangeschaft hebt! Volg de documentatie om Tomtom op je Zire 71 te zetten en kijk of het werkt. Laat het ons weten of het werkt!

[ Voor 12% gewijzigd door Stereotomy op 05-03-2007 13:22 ]

Alors.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Zire71 is uit m'n hoofd niet krachtig genoeg. Windows mobile devices worden nogal eens niet ondersteund omdat er zoveel van zijn, maar voor Palms geldt dat niet zo. Die kan TomTom redelijkerwijs allemaal testen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Pagina: 1