Ik heb een Fujitsu siemens amilo Xi1546
T2400 @2Ghz
1024Mb ram
X1800 mobile
Na installatie van windows vista krijg ik m'n ac97 realtec drivers niet geinstalleerd, maar bij na kijken van het probleem bleek dat dit aan hard disk caching zou liggen.
Op de site van fujitsu siemens:
This tool needs to be installed to prevent audio/ VGA lagging in Vista environment using a FSC AMILO Xi system
How to run the cachehdd tool:
- copy the file to the internal HDD.
- start the tool (with administration rights)
- in the background processes will be executed
- reboot your system
---> acvanced performance for caching is enabled
Maar downloaden en runnen van die tool doet helemaal niets.
Wanneer ik kijk naar de processen die draait hddcache helemaal niet.
Ik heb ook al geprobeerd in cmd er allerlei /? /help,... achter te zetten zonder resultaat.
ik (denk) wel dat ik als administrator ben in gelogd, anders zou hij toch tenminste een melding moeten gegeven hebben en er staat administrator naast m'n inlognaam.
Iemand enig id wat m'n volgende stap in oplossen van het probleem zou kunnen zijn?
-->na lezen van het topic:
nieuws: Gebruikers Fujitsu-notebooks klagen over 'lagging issue'
levert ook niets op...
T2400 @2Ghz
1024Mb ram
X1800 mobile
Na installatie van windows vista krijg ik m'n ac97 realtec drivers niet geinstalleerd, maar bij na kijken van het probleem bleek dat dit aan hard disk caching zou liggen.
Op de site van fujitsu siemens:
This tool needs to be installed to prevent audio/ VGA lagging in Vista environment using a FSC AMILO Xi system
How to run the cachehdd tool:
- copy the file to the internal HDD.
- start the tool (with administration rights)
- in the background processes will be executed
- reboot your system
---> acvanced performance for caching is enabled
Maar downloaden en runnen van die tool doet helemaal niets.
Wanneer ik kijk naar de processen die draait hddcache helemaal niet.
Ik heb ook al geprobeerd in cmd er allerlei /? /help,... achter te zetten zonder resultaat.
ik (denk) wel dat ik als administrator ben in gelogd, anders zou hij toch tenminste een melding moeten gegeven hebben en er staat administrator naast m'n inlognaam.
Iemand enig id wat m'n volgende stap in oplossen van het probleem zou kunnen zijn?
-->na lezen van het topic:
nieuws: Gebruikers Fujitsu-notebooks klagen over 'lagging issue'
levert ook niets op...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 10:26 ]