hoi hier probleem ik heb een .dmg extensie nu op mijn com staan ik draai op windows xp op een andere forum zeggen ze dat ik gewoon moet dubbel klikken maar dan krijg het venster dat ik een programma uit een lijst kan selecteren of via het web opsporen iemand enige idee wat ik er mee moet alvast bedankt
1e hit in google: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=DMG
jah daar was ik du nus onderhand ook achter gekomen maar zou der een mogelijkheid zijn om dat op windows te laten draaien
of ben ik nu gek
Heb je de link gelezen die ik gaf? Daar staat een verwijzing naar dmg2iso. Dat is een tool om een .dmg te converteren naar een .iso die je dan kan branden met Nero.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:05:
jah daar was ik du nus onderhand ook achter gekomen maar zou der een mogelijkheid zijn om dat op windows te laten draaienof ben ik nu gek
Daemon tools schijnen ook gewoon .dmg te kunnen mounten. Uiteraard kan je niks met de mac-executables die erin zitten in windows.
dicht.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()