Toon posts:

MSI LIve Update onder Vista okay?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik de chipsetdrivers op m'n MSI P965 Platinum niet geinstalleerd krijg (nu onder Vista maar ook al niet onder XP) én omdat ik zag dat de laatste BIOS update van dat bord chipsetonderdelen aanpast, wil ik via MSI Live Update mijn BIOS flashen. Dat schijnt te kunnen. Ik heb geen floppy dus het kan ook moeilijk anders.

Nu kan ik nergens zien of MSI Live Update wel goed werkt onder Vista. Heeft iemand hier Live Update werken onder Vista? En wat is beter: de downloadversie installeren of de internetversie gebruiken, waarbij alles via IE gebeurt...?

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-07 09:46
Ik zou sowieso de download versie pakken... Ben je niet inet en explorer afhankelijk. Maar hou goed in de gaten als het fout gaat mobo dood.... Misschien is het toch verstandig om heel even een floppydriver eraan te hangen via de zijkant van de kast en toch zo te flashen.....

Carpe Diem

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:09
Of booten vanaf een USB of bootable CD? Het floppy-image-bestand kun je m.b.v. Nero ofzo easy branden waardoor je ervan (van cd) kunt downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de downloadversie van Live Update gebruikt om de nieuwe BIOS te laten opzoeken. Eenmaal gedownload heb ik 'm via de Windows interface geflashed. Ging prima! :)