ok, ik heb dus de special edition gekocht van supreme commander met de extra cybran cd erbij, maar ik kan niet in de skirmish mode komen...
Als ik in het menu skirmish selecteer, komt er een leeg scherm, waar heel even een laad balk te zien is, maar 1 of 2 seconden later is het scherm leeg, (bijde schermen)...
Alle andere functies werken wel, maar skirmish mode niet hoewel ik een ander scherm krijg, alleen als ik op escape druk, vraagt ie of ik uit het spel wil of niet...
Dit had ik zelf al geprobeerd:
- Patch installeren.
- Spel herinstalleren.
- eerst multiplayer,en campaign mode gespeelt (je weet maar nooit of het iets uitmaakt
)
- gegoogled, maar alleen maar problemen met de beta gevonden die hier niets mee te maken hebben.
maar ik krijg nog steeds een leeg scherm.
iemand het zelfde gehad, en al een oplossing gevonden.
Als ik in het menu skirmish selecteer, komt er een leeg scherm, waar heel even een laad balk te zien is, maar 1 of 2 seconden later is het scherm leeg, (bijde schermen)...
Alle andere functies werken wel, maar skirmish mode niet hoewel ik een ander scherm krijg, alleen als ik op escape druk, vraagt ie of ik uit het spel wil of niet...
Dit had ik zelf al geprobeerd:
- Patch installeren.
- Spel herinstalleren.
- eerst multiplayer,en campaign mode gespeelt (je weet maar nooit of het iets uitmaakt
- gegoogled, maar alleen maar problemen met de beta gevonden die hier niets mee te maken hebben.
maar ik krijg nog steeds een leeg scherm.
iemand het zelfde gehad, en al een oplossing gevonden.
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!