Ik heb een AOpen EZ482 barebone met daarop Windows XP MCE. Ik heb in het BIOS ingesteld dat de S3 standy-mode gebruikt moet worden. De standby-mode an sich werkt prima. Het ding trekt dan nog 15W (ik vind het nog veel voor een apparaat dat bijna niks doet, maargoed). Echter als ik em uit standby wil halen door gewoon op de powerknop te rammen, raakt de PC in een coma. Oftewel hij wordt niet meer wakker.
Wat gebeurt er: de koelers gaan aan, de harddisk gaat aan, andere devices gaan aan. Beeld blijft uit, en de power-led blijft knipperen alsof ie nog in standby staat.
Ik heb in Windows al de (bekende?) USBBIOSx update uitgevoerd, en die hielp niet. Ik heb het nieuwste BIOS (R1.06) al dus daar valt ook niks meer aan te veranderen...
Wat gebeurt er: de koelers gaan aan, de harddisk gaat aan, andere devices gaan aan. Beeld blijft uit, en de power-led blijft knipperen alsof ie nog in standby staat.
Ik heb in Windows al de (bekende?) USBBIOSx update uitgevoerd, en die hielp niet. Ik heb het nieuwste BIOS (R1.06) al dus daar valt ook niks meer aan te veranderen...
日本!🎌