Hallo,
Ik heb heir een oude pc, waar ik een PCI-grafische kaart in wil stoppen om een beetje te gamen in Windows 98 SE. Het gaat om:
AMD K6-II 450 Mhz
128+64 MB Ram ( -8 MB interne ghraphics)
120 GB HDD
Zoals je ziet is het een oude pc. De kaart die ik erin wil stoppen is een Ati Radeon 9250 128 MB ,64 Bit Direct X 8.1 kaart met PCI ( geen PCI-E)
Nu heb ik volgens mij gewoon een Direct X 9.0C op mijn pc. (XP)
Volgens mij is 8.1 beter voor mijn pc, (sneller) want ik heb het gevoel dat ik niet meer zo snel spelletjes kan spelen als vroeger.
Wat als ik 9.0 erop heb, terwijl de kaart 8.1 is, zal hij niet goed of slomer lopen als ik speel (weet dat mijn processor neit de beste is ).
PS: De games die ik wil spelen zijn o.a.:
Microsoft Flight Simulator 98.
Need for speed 3: Hot Pursuit
Midtown Madness 2
en Crysis
Alvast bedankt.
Ik heb heir een oude pc, waar ik een PCI-grafische kaart in wil stoppen om een beetje te gamen in Windows 98 SE. Het gaat om:
AMD K6-II 450 Mhz
128+64 MB Ram ( -8 MB interne ghraphics)
120 GB HDD
Zoals je ziet is het een oude pc. De kaart die ik erin wil stoppen is een Ati Radeon 9250 128 MB ,64 Bit Direct X 8.1 kaart met PCI ( geen PCI-E)
Nu heb ik volgens mij gewoon een Direct X 9.0C op mijn pc. (XP)
Volgens mij is 8.1 beter voor mijn pc, (sneller) want ik heb het gevoel dat ik niet meer zo snel spelletjes kan spelen als vroeger.
Wat als ik 9.0 erop heb, terwijl de kaart 8.1 is, zal hij niet goed of slomer lopen als ik speel (weet dat mijn processor neit de beste is ).
PS: De games die ik wil spelen zijn o.a.:
Microsoft Flight Simulator 98.
Need for speed 3: Hot Pursuit
Midtown Madness 2
en Crysis
Alvast bedankt.
Gulfstream G650