Hallo
Ik heb onlangs IE7 geïnstalleerd
(nadat ik nog even teruggegaan was naar IE6, maar je wilt toch met je tijd mee)
maar nu heb ik het volgende:
als ik in een webpagina een link heb naar een mpg/mpeg of avi-bestand
dan probeert IE7 hem te openen in windows media player (wat niet lukt)
bij IE6 opende hij bij mij alle filmpjes standaard in realplayer en ik vroeg me af of en hoe je IE7 zo kon instellen dat hij standaard alle filmpjes met realplayer afspeelt
Dingen die ik geprobeerd heb:
-nieuwste versie van realplayer installeren en alle files standaard renderen naar realplayer
-in IE7 windows media player disablen in menu (manage add-ons)
De eerste keer leek dit te lukken, maar de tweede keer opende IE7 alles weer met windows media player, of hij doet gewoon helemaal niets) het lijkt of er een linkje geopend wordt, maar dit verdwijnt dan weer
Als iemand dezelfde problemen heeft (gehad) of tips heeft dan hoor ik het graag!
Ik heb onlangs IE7 geïnstalleerd
(nadat ik nog even teruggegaan was naar IE6, maar je wilt toch met je tijd mee)
maar nu heb ik het volgende:
als ik in een webpagina een link heb naar een mpg/mpeg of avi-bestand
dan probeert IE7 hem te openen in windows media player (wat niet lukt)
bij IE6 opende hij bij mij alle filmpjes standaard in realplayer en ik vroeg me af of en hoe je IE7 zo kon instellen dat hij standaard alle filmpjes met realplayer afspeelt
Dingen die ik geprobeerd heb:
-nieuwste versie van realplayer installeren en alle files standaard renderen naar realplayer
-in IE7 windows media player disablen in menu (manage add-ons)
De eerste keer leek dit te lukken, maar de tweede keer opende IE7 alles weer met windows media player, of hij doet gewoon helemaal niets) het lijkt of er een linkje geopend wordt, maar dit verdwijnt dan weer
Als iemand dezelfde problemen heeft (gehad) of tips heeft dan hoor ik het graag!