Toon posts:

wat is de beste high end gaming pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar de beste pc om op te gamen. eentje die alles aankan dat de ontwikkelaars de komende 1-2 jaar op de markt brenegen? waar moet ik zijn? alienware? voodoo?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In je dromen. Er zijn zat van dit soort topics en iedere keer is de conclusie weer:
A) het kan niet
B) het is geldverspilling

Je kan beter een goed performance/budget systeem kopen en dan later upgraden.

[ Voor 88% gewijzigd door TweakerNummer op 04-03-2007 21:17 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-01 11:27
uuh Gewoon zelf in elkaar steken en losse hardware kopen? goedkoper + beter
Wat is je budget? doelen ?

@hierboven jah idd je zal wel een x moeten upgraden denk ik 2 jaar is best een lange tijd in computer wereld Dus die 2 jaar ga je niet halen met alle opties iig na 2 jaar zijn er echt weer heel veel nieuwe ontwikkelingen. Maar ik zit ook al 4-5 jaar met hetzelfde systeem.

[ Voor 62% gewijzigd door dewil1990 op 04-03-2007 21:18 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Simpel, die bestaat niet.
De ontwikkelingen gaan zo snel dat een highend game die over 2 jaar wordt uitgebracht je nooit kunt draaien met alle opties aan.

Verwijderd

Alienware Area51 ALX
c2e
8800 in GTX

laat er dan nog 4 raptors in raid 0 bijsteken, en voor rond de 6000$ heb je een mooie pc.

maw; geef een budget en een zelfgezochte (zie bestbuy-guide) configuratie en stel daarover dan de vragen die je nog hebt.

hell, ik ben traag :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 21:18 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Dit topic is niet de bedoeling in CSL :). Kijk zelf even rond op het Internet. Lees benchmarks en reviews over de nieuwste processoren en videokaarten. Dan zie je vanzelf wat snel is.
Kijk overigens ook eens naar het verleden, naar de kaarten welke 2 jaar geleden supersnel waren. Zet die eens naast de huidige ;).

Mocht je een systeem samengesteld hebben en heb je vragen dan adviseer ik je om eerst Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? te lezen. Daar staan een aantal regels in waar nieuwe 'welke moet ik nemen?'-topics aan moeten voldoen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.