Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:40:
Sorry mensen..
Het gaat hem hier om een probleem op een Nintendo Gamecube. Het probleem deed zich voor nadat ik de eerste keer gesaved had. Alles ging goed tot ik deze save wou laden. Op dat moment verscheen er een error die zei dat er geen data op de kaart stond nochtans ik succesvol had gesaved. Ik speelde gewoon verder en probeerde nogmaals te saven en toen zei hij dat de kaart corrupted was en ik hem moest formatteren..
Dit krijg ik niet voor elkaar. Gezocht op nintendo help en daar zegt men dat dat automatisch moet gaan op het moment dat het spel geladen wordt.Dit is bij mij niet het geval.
Komt dat probleem voor omdat ik geen originele nintendo memorykaart heb?
Alvast bedankt
Automagisch formateren gaat er bij mij niet in. Dan zou elke keer al je data weg zijn.
Als je je gamecube opstart, duw je analoge stick naar boven. Je komt dan in het systeemmenu. Ga vervolgens naar het memorycard submenu en rommel daar eens in de opties. Als het goed is kan je daar savedata wissen en de kaart compleet formateren.
Origineel Nintendo spul blijft over het algemeen wel werken, 3e partijspul heeft er nog wel eens een handje van om er de bui aan te geven (maar is weer goedkoper).