Toon posts:

[NGC] Splinter Cell Chaos Theory: memory card corrupted?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enkele dagen geleden het spel Splinter Cell, choas theory gekocht. Leuk spel behalve telkens wanneer ik mijn vorderingen probeer op te slaan op mijn geheugenkaart( Big Ben 128Mbyte) verschijnt er een foutmelding: Je geheugenkaart is corrupted, je moet ze herformateren.
Heb nu reeds even gezocht hoe ik dat kan doen maar zie geen enkele mogelijkheid. Het lijkt erop dat ik ze niet geformateerd krijg.

Kan iemand me helpen?

Bedankt!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00

weebl

YARR!

Geef eens wat meer info... Ik ga ervan uit dat het om de PSP versie gaat (moeten we dit gokken ofzo). Is het meteen vanaf het begin dat je kaart corrupt is? of pas vanaf een bepaald moment? Hier kunnen we niet zoveel mee...

Verwijderd

1ste hit op google voor de psp:

1. Push the little HOME button on the bottom left of the face of the unit.
2. Use the arrow keys to move to the SETTINGS area, then move the up and down keys until you get to System Settings.
3. Once you are there, click on the "X" button and scroll up and down as needed to find Format Memory Stick. Click on "X" again to select that option.
4. The Sony PSP will now confirm that you want to reformat the memory stick (which removes every file and game save thereon, of course): choose yes and it'll format in just a few seconds.

Suc6,

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
weebl schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:07:
Geef eens wat meer info... Ik ga ervan uit dat het om de PSP versie gaat (moeten we dit gokken ofzo). Is het meteen vanaf het begin dat je kaart corrupt is? of pas vanaf een bepaald moment? Hier kunnen we niet zoveel mee...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar om ever verder op de TS in te gaan; als het om de PSP gaat kun je gewoon formatteren via Deze Computer als de PSP is aangesloten. Dus ik gok PS2 of Xbox.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen..
Het gaat hem hier om een probleem op een Nintendo Gamecube. Het probleem deed zich voor nadat ik de eerste keer gesaved had. Alles ging goed tot ik deze save wou laden. Op dat moment verscheen er een error die zei dat er geen data op de kaart stond nochtans ik succesvol had gesaved. Ik speelde gewoon verder en probeerde nogmaals te saven en toen zei hij dat de kaart corrupted was en ik hem moest formatteren..
Dit krijg ik niet voor elkaar. Gezocht op nintendo help en daar zegt men dat dat automatisch moet gaan op het moment dat het spel geladen wordt.Dit is bij mij niet het geval.
Komt dat probleem voor omdat ik geen originele nintendo memorykaart heb?

Alvast bedankt

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:40:
Sorry mensen..
Het gaat hem hier om een probleem op een Nintendo Gamecube. Het probleem deed zich voor nadat ik de eerste keer gesaved had. Alles ging goed tot ik deze save wou laden. Op dat moment verscheen er een error die zei dat er geen data op de kaart stond nochtans ik succesvol had gesaved. Ik speelde gewoon verder en probeerde nogmaals te saven en toen zei hij dat de kaart corrupted was en ik hem moest formatteren..
Dit krijg ik niet voor elkaar. Gezocht op nintendo help en daar zegt men dat dat automatisch moet gaan op het moment dat het spel geladen wordt.Dit is bij mij niet het geval.
Komt dat probleem voor omdat ik geen originele nintendo memorykaart heb?

Alvast bedankt
Automagisch formateren gaat er bij mij niet in. Dan zou elke keer al je data weg zijn.

Als je je gamecube opstart, duw je analoge stick naar boven. Je komt dan in het systeemmenu. Ga vervolgens naar het memorycard submenu en rommel daar eens in de opties. Als het goed is kan je daar savedata wissen en de kaart compleet formateren.

Origineel Nintendo spul blijft over het algemeen wel werken, 3e partijspul heeft er nog wel eens een handje van om er de bui aan te geven (maar is weer goedkoper).

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

join the club: 3rd party gamecube memorycards (big ben bijvoorbeeld) zijn legendarisch om hun corruptie na onbepaalde tijd, en daar valt weinig aan te doen. Met je verlies leren leven en een memory card van nintendo zelf kopen is het enige wat ik kan aanraden :p

(ben zelf ooit zo'n 300 kaarten in PSO3 kwijtgeraakt, waarvan ik er een hoop online van iemand gekregen had, dan laat je wel een traantje)
Pagina: 1