Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia 6131 wit scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Word ik net vanuit het buitenland door een vriend gebelt met de mededeling dat het scherm van zijn telefoon wel oplicht maar niets weergeeft. Hij kan er dus wel mee bellen... (door op de ouderwedse manier het nummer in te toetsen.)
Heb al even gezocht, maar kan nog niet vinden wat dit kan zijn. Iemand een idee? Ik dacht zalf misschien het datakabeltje los?? of zit de verlichting en de data van het scherm in 1 kabel?(verlichting werkt wel)
iemand een ervaring/idee/tip?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:12
De verbinding tussen de telefoon en het scherm is dan niet goed meer, meestal inderdaad door een gebroken flatcable. Verlichting + schermdata zitten waarschijnlijk wel in 1 kabel ja, maar die kabel is vrij breed waardoor het best kan dat de verlichting het nog wel doet, maar het scherm zelf weinig zin in werken heeft ;)

Mijn tip: Of via garantie proberen te repareren of naar een Nokia Service Center brengen en laten repareren (hij zit in het buitenland, misschien kan hij het bij een buitenlands filiaal van de phone house laten doen?)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de telefoon inmiddels in mijn bezit. Nu wil ik wat gegevens er af halen. via bluetooth op mijn pc zie ik de telefoon. Om hem te benaderen moet ik een pincode ingeven. dit doe ik eerst op mijn computer. Vervolgens zie ik het schermpje op de telefoon oplichten (alleen licht helaas geen info) maar nu zie ik niet wat ik moet intoetsen. kan iemand mij vertellen wat er in het scherm staat als je een bluetooth verbinding opzet? ik heb geprobeerd direct de pincode in te voeren en dan op het midden van de joystick (oke?) in te toetsen. maar helaas geen verbinding. Moet ik eerst nog iets anders in toetsen?
dank

Verwijderd

Topicstarter
telefoontype is trouwens geen 6131 maar 6103...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ah, bekend probleem...

Bij sommige LCD's van de 6101 en de 6103 (volgens mij nog een paar) komt dat wel eens is voor.

Lekker naar je leverancier of een NSP gaan, dan zullen ze dat zo onder de garantie vervangen...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik denk inderdaad niet dat wij je hiermee kunnen helpen...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.