Java wysiwyg

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• T1psY
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12 04:13

T1psY

Dumo-Technics

Topicstarter
hey tweakers,

ik ben een beginnende programmeur en heb al wat ervaring met Turbo Pascal / Visual Basic / PHP maar wil nu met Java beginnen. Bestaat er ook zoiets als een wysiwyg editor voor Java?

http://www.dumo-technics.com

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Jbuilder heeft een visuele manier van ontwerpen, evenals NetBeans (www.netbeans.org). Laatstgenoemde is ook nog eens gratis. Ik heb niet genoeg ervaring met andere IDE's om daarover een oordeel te vellen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beste pcfreaky1991,

Zoals je in onze PRG Quickstart kunt lezen is het niet helemaal de bedoeling een topic te openen zoals jij dat zojuist hebt gedaan. Zowieso hebben we het in PRG over programmeren, niet over IDE's. Je vraag zou dan ook beter volstaan in DTE of CSA (zie daarvoor Waar hoort mijn topic?).

Daarnaast ontbreekt het behoorlijk aan eigen inzet in je topic; ik mis vooral wat je al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd en wat er mankeerde aan de door jezelf gevonden editors.

Helaas is dit topic te karig om open te laten; je bent van harte welkom om een nieuw topic in het juiste forum te openen; maar zorg dan wel dat je daarbij voorgenoemde links in acht neemt en daarnaast ons algemeen beleid, en dan met name het stukje het plaatsen van topics.

Tot slot; het is natuurlijk ook geen rocket-science om even te googlen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 04-03-2007 20:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.