[Office 2007] multiday events in ToDo bar?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:00

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben erg tevreden met Office 2007. Ik heb echter nog 1 probleem. Als ik afspraken plan in m'n Calendar die over meerdere dagen gaan, komen ze niet in m'n To-Do Bar. En dan maakt het niet uit of ik aanvink "All day event". En of hij 'm moet showen als Busy. Hij wordt niet getoond.

Weet iemand hoe ik dat aan kan zetten? Ik wil gewoon alles zien in m'n todo-bar. Als het even kan ook de verjaardagen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• jrn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 13:35

jrn

Even een kleine bump naar omhoog. Ik zit met hetzelfde probleem, 'all day' events worden niet weergegeven in de To-Do Bar bij Outlook 2007. Zou het mogelijk zijn dat dit toch kan?

Verwijderd

je ziet het niet omdat afspraken in je calendar afspraken zijn en geen taken.
Alleen taken komen in je To Do bar te staan...aof ff de opties door spitten of MS KB om te kijken of dit mogelijk is...

edit: of je moet ergens aanvinken dat je je afpsraken in je taken wil zin...
*is aan het uitvogelen in outlook 2007*

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 14:43 ]

• jrn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 13:35

jrn

Ik heb nog wat gegoogeld en ben op een uitspraak van een van de programmeurs gekomen waaruit blijkt dat het niet mogelijk is all day events te laten zien in de To Do Bar. Spijtig want dit zou wel heel handig zijn voor mij!