[Testcase] Leeuwen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, weer wat dieren in de testcase.

Dit keer maar een soort om het overzichtelijk te houden.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

1.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/mvanderwillik/IMG_1216-1.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/mvanderwillik/IMG_1208-1.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/mvanderwillik/IMG_1207-1.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/mvanderwillik/IMG_1201-1.jpg

5.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/mvanderwillik/IMG_1198-2.jpg

Allemaal gemaakt met Eos 400d en een Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherpe foto's
Misschien nog wat meer van de omgeving in de foto's opnemen?
Vind 2 wel mooi zoals de leeuw staat, maar was naar mijn mening nog iets leuker geweest als je nog wat meer van de leeuw zag

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
inderdaad heel scherp, dieren staan er mooi op.

Ik vind alleen dat de achtergrond iets lichter had gemogen, de foto's ogen in het totaal te donker - naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Mooie foto's, alleen mogen vooral foto #1, 2 & 5 wel ietsje lichter, dan komen ze denk ik toch wel beter uit :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Jammer dat je niet met deze dieren kunt knuffelen, wat lief zijn ze he :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

heb je de kleuren veel wamer gezet ofzo?, want het lijkt nu wel erg rood enzo. Mooie foto's, vaak ook goed scherp, maar een beetje lichter met wat minder warme kleuren zou niet verkeerd zijn denk ik.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik vind ze een beetje te veel van het zelfde.
Steeds maar een kop, en bij 1 zie je het lichaam eens van een andere kant.
Actiefoto's zijn niet echt mogelijk in een dierentuin, maar een lekker geeuwende leeuw had toch wat meer afwisseling opgeleverd.
De sfeer is een beetje 'druilerige dag en laat ik maar eens naar de dierentuin gaan', en op een droog moment een paar plaatjes, niet mijn smaak dus.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Wat een snelle reacies. Omdat het inderdaad niet echt heel mooi weer was heb ik er wel wat warmte aan toegevoegd. Misschien een beetje doorgeschoten. De omgeving van de dieren was niet echt om over naar huis te schrijven, behoorlijk wat beton. Aangezien ik de foto's geen beton-uitstraling wilde geven, staat er dus geen omgeving op. :) Bedankt voor de reacties alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moooie shoots :)
mijn complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie shoots, mijn complimenten! Dieren staan er idd mooi scherp op, en de ondanks de compositie vooral veel van hetzelfde is (begrijpelijk) spreken de foto's me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:42

HaterFrame

Well... Poo came out!

nomad85 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:26:
heb je de kleuren veel wamer gezet ofzo?, want het lijkt nu wel erg rood enzo. Mooie foto's, vaak ook goed scherp, maar een beetje lichter met wat minder warme kleuren zou niet verkeerd zijn denk ik.
Ik vind persoonlijk de kleuren ook wat te warm, voor de rest zijn het mooie scherpe fotos :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de foto's cool, al sluit ik me wel aan bij de rest van het commentaar.
Foto #2 had wat afwisselender geweest als je die staand had genomen, dan had je de leeuw er achter heel leuk in de compositie gehad (2 headshots zal ik maar zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:20:
Ik vind de foto's cool, al sluit ik me wel aan bij de rest van het commentaar.
Foto #2 had wat afwisselender geweest als je die staand had genomen, dan had je de leeuw er achter heel leuk in de compositie gehad (2 headshots zal ik maar zeggen).
Daar ben ik het helemaal mee eens.. alleen kwam ik daar pas achter toen we achter een kop koffie de foto's aan het bekijken waren. Beetje jammer. O-)

Trouwens.. Vond nog een foto die wat lichter is.
Is dit beter?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/mvanderwillik/IMG_1217-1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 07:56

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Érg mooi. Ik vind juist dat warme wel wat hebben, het kleurt erg mooi bij de beesten. Het geeft het een hele warme, vriendelijke sfeer. Precies zoals de dieren op de foto's stralen. Dat warme zorgt ook zeker wel voor de drang naar het knuffelen denk ik (om het maar zo te noemen :P).

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Heel mooi hoor, maar ik had een beetje agressiviteit in de foto's verwacht met open bekken en zo :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:22:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens.. alleen kwam ik daar pas achter toen we achter een kop koffie de foto's aan het bekijken waren. Beetje jammer. O-)

Trouwens.. Vond nog een foto die wat lichter is.
Is dit beter?

[afbeelding]
ja deze foto komt voor mij een stuk fijner over, gewoon meer evenwichtige belichting. Die andere foto's kunnen die zelfde nabewerking ook wel gebruiken :) (met ietsje pietsje meer contrast, maar neit teveel :))

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 05-03-2007 21:26 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 07:56

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik vind die juist minder. Maar goed, ik vond dan ook juist dat donkerde warme wat hebben. Het geeft meer een impressie dan de werkelijkheid.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's. Leeuwen zien er erg verwend en intact uit. Dierentuinfoto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm.. dat laat ik liever in het midden :) haha
Nee natuurlijk zijn het dierentuin foto's, ik wilde alleen met deze serie niet de nadruk op de dierentuin leggen omdat daar al genoeg testcases van zijn inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41

-Stef-

Slainthe!

Zo veel verschillen die dierentuinleeuwen anders niet van hun echte broers.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fierst/welpthumb.jpg

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Pagina: 1