Toon posts:

Nvidia GO 6150 (laptop)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer via de s-video uitgang mijn laptopscherm te klonen op mijn tv, zodat ik films kan kijken.

Ik heb de FAQ hierover gelezen, maar kom niet tot een oplossing.

De kaart ziet de tv wel, maar het beeld blijft zwart (alles is juist aangesloten, het zit 'm denk ik in de instellingen).

Wie heeft een oplossing voor me??

Dennis

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Wat heb je al geprobeerd om je probleem op te lossen?

Alleen aansluiten is niet voldoende om beeld op je TV te kirijgen, je dient de TV ook te 'activeren' , dit kan bij je beeldscherm eigenschappen onder de geavanceerde opties.

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn vorige laptop (dell), heb ik geen problemen gehad. Inpluggen in de TV, op de laptop beeldschermeigenschappen ingesteld en alles draaide perfect.

Nu heb ik met een nieuwe laptop dezelfde stappen ondernomen en nu krijg ik helemaal geen beeld. Heb het via de windowsinstellingen geprobeerd en via de nvidia software (beeldscherm klonen en dualview, s-video en alle PAL gekozen etc.). Het zou handig zijn als je wist welke handelingen ik uit moet voeren in de nvidia software?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik zou je bekabeling goed nalopen en je TV instellingen. Als je gekozen hebt voor klonen dan zou de laptop iig beeld uit moeten sturen lijkt me.

Welke S-video kabel gebruik je? Werd deze bij de laptop geleverd? Zo nee, dan kan het zijn dat de kabel niet goed is.

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
De kabel is in orde (getest op dvd speler). Op de tv zelf valt niets in te stellen mbt ingangen.

Is er mss een andere programma waarmee ik mijn svideo poort kan aansturen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn instellingen op 800x600 en 16bits gezet. Nu krijg ik wel een signaal op TV te zien, alleen ik zie het beeld 3x, zwart/wit en het gaat onregelmatig aan en uit, zeer snel achter elkaar.
Pagina: 1