Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goedkope basic kast gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:08
Ik ben op te zoek naar een goedkope, makkelijk te modden kast. Aangezien er een heleboel rotzooi op de markt is, dacht ik dat dit de aangewezen plaats is om te zoeken. Ik ga uit van ongeveer 25 euro, aangezien het voor een hele oude pc is en ik dit alleen voor het modden doe.

Aangezien iedere webshop wel zon goedkope kasten heeft, lijkt het me niet nuttig hier tientallen links te posten maar eerder een aantal richtlijnen. Ik ben op zoek naar ervaring dus niet een post van: hier en hier staat zon kastje, ziet er wel moddable uit, daar heb ik niks aan. }:O

De richtlijnen:

* +- 25 €
* liever aluminium (zou wel mooi zijn voor die prijs :*) ) dan staal
* los moederbord rack
* stil als het kan
* degelijke bouw

Heb jij ervaring met zon kastje of heb je der verstand van, post dan ffkes :>

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:28
Pirate-Bozz schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:53:
Ik ben op te zoek naar een goedkope, makkelijk te modden kast. Aangezien er een heleboel rotzooi op de markt is, dacht ik dat dit de aangewezen plaats is om te zoeken. Ik ga uit van ongeveer 25 euro, aangezien het voor een hele oude pc is en ik dit alleen voor het modden doe.

Aangezien iedere webshop wel zon goedkope kasten heeft, lijkt het me niet nuttig hier tientallen links te posten maar eerder een aantal richtlijnen. Ik ben op zoek naar ervaring dus niet een post van: hier en hier staat zon kastje, ziet er wel moddable uit, daar heb ik niks aan. }:O

De richtlijnen:

* +- 25 €
* liever aluminium (zou wel mooi zijn voor die prijs :*) ) dan staal
* los moederbord rack
* stil als het kan
* degelijke bouw

Heb jij ervaring met zon kastje of heb je der verstand van, post dan ffkes :>
Die dingen vallen waarschijnlijk al af als je voor €25 een kast wil hebben :P

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 20:51

Shaggy

Misantroop pur sang

Wat heb je zelf al gevonden en uitgezocht wat aan jouw eisen voldoet?

Voor €25 zal je toch op de 2e hands markt moeten gaan kijken denk ik. Aangezien de meest simpele Sweex kastjes al meer dan €30 kosten geef ik je weinig kans. En al helemaal niet met die eisen.

Ga eerst eens nakijken wat er allemaal te koop is binnen dat budget, en ga dan plussen en minnen. Dat zal meer zoden aan de dijk zetten dan het ons laten uitzoeken denk ik.

Making an ass of myself since the 70's

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:43

Cheezus

Luiaard

Ik denk dat je eisen een beetje hoog zijn voor een kast van 25 euro..
In deze prijsklasse heb je weinig keus behalve sweex-achtige rommel.

- Aluminium kun je zeker vergeten voor die prijs.
- Stevige bouw ook (er wordt alleen dun metaal gebruikt wat snel gammel aanvoelt).
- Losse moederbordtrays zie je ook niet en dergelijke kasten (alleen mensen die echt bezig zijn met hun hardware hebben baat bij een losse tray, en die betalen dan ook wel wat meer voor hun kast).
- Een kast maakt geen lawaai, dat doet de inhoud :P En kast kan wel lawaai dempen maar dat hangt samen met een stevige bouw (geen gerammel) en dikkere materialen.

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
als er een voeding bij moet zitten kun je eens kijken naar Aopen Qf50D of zoiets, mooi design(zwart), goede voeding, rond de 50 euro

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Een beetje eigen inzet zou je al duidelijk moeten gemaakt hebben dat de eisen die je stelt (los mobotray bijvoorbeeld) totaal niet te combineren zijn met het budget dat je vooropstelt.
Eenmaal dat gezegd, lijkt het nut van dit topic nihil, een slotje dus.

Toch nog ff resumeren:
-zoek het 2e hands, dan is je budget reëel
-wil je nieuw, dan kan je voor 25€ enkel rommel krijgen
-ff zelf zoeken in het vervolg

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.