Toon posts:

Aldi stunt (in Nederland) weer voor euro 799.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.011 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit lijkt mij een aantrekkelijke aanbieding. Of zie ik dat niet juist?

Onderstaand de specificaties:

Authentieke Windows Vista™ Home Premium
Overal perfect entertainment. De optimale software voor digitale foto's, digitale muziek en video's. (OEM-versie)

Intel® Pentium® dual-coreprocessor voor sneller werken en langere werkduur van de accu

15,4” TFT WXGA breedbeeldscherm in bioscoopformaat
Optimaal voor de weergave van uw dvd's.

Supersnel werken dankzij 1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen

Reusachtige harde schijf van 120 GB
High-performance 120 GB harde schijf voor meer dan 25.000 muziektitels & foto's.*

Brand snel en eenvoudig uw dvd's en cd's**
De ingebouwde brander beschrijft en leest alle gangbare dvd- en cd-indelingen.

Surf draadloos op internet
Ga online via WLAN. Ook op zogenaamde hotspots, bijvoorbeeld op luchthavens, in hotels of in winkelcentra kunt u e-mailberichten en andere gegevens met hoge snelheid oproepen***

Super uitgebreid, met tal van handige aansluitingen

De digitale thuisbioscoopervaring met optimaal geluid****

Breng snel gegevens over
De ingebouwde 4-in-1 kaartlezer kan heel wat aan: Deze leest en beschrijft SD-, MMC-, MS- en MS Pro-geheugenkaarten.*****

*Bij 4 MB per titel of bij 4MB per foto

**Het is alleen toegestaan kopieën te maken van materiaal waarvan u het copyright bezit resp. waarvan u van de bezitter van het copyright toestemming hebt een kopie te maken. Als u niet de bezitter bent van het copyright of geen toestemming hebt van de eigenaar van het copyright om kopieën te maken, handelt u mogelijk in strijd met het copyright en kan de schade op u worden verhaald.

***Op voorwaarde dat zich in de buurt een toegangspunt voor een draadloos netwerk LAN (WLAN) bevindt.

****Alleen in combinatie met geschikte luidsprekersystemen (niet inbegrepen).

*****Geheugenkaart niet meegeleverd.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025

MrDrako

nep ict'er

Lekker nietszeggend dus, en is hier niet een centraal topic voor?

Verwijderd

Misschien even linkje posten en naam van de laptop?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Deze dus: http://www.medion.de/md98200/nl/flash.html
> Processor:
Intel® Pentium® dual-coreprocessor T2060
(1.6 GHz, 533 MHz FSB, 1 MB L2 Cache)

--------------------------------------------------------------------------------

> Besturingssysteem:
Authentieke Windows Vista™ Home Premium (OEM Version)

--------------------------------------------------------------------------------

> Scherm:
15,4" TFT WXGA breedbeelddisplay voor tv en dvd in 16:10 bioscoopformaat met 1280 x 800 px

> Werkgeheugen:
1024 MB DDR2-SDRAM snel werkgeheugen
(beide geheugenlocaties bezet)

> Reusachtige opslagcapaciteit:
120 GB S-ATA harde schijf, 8 MB Cache

> Videokaart:
Intel® Graphics Media Accelerator 950 gebaseerd op PCI-Express-technologie

> Super Multi-Standaard brander:*
8x Multi-Standaard dvd-/cd-brander met 8x dvd-rom en ondersteuning voor Dual Layer, beschrijft dubbellaags dvd's (8,54 GB) en enkellaags dvd's (4,7 GB).

Alle belangrijke indelingen zoals:
DVD-RAM
DVD+R
DVD-R
DVD+RW
DVD-RW
DVD+R DL
DVD-R DL
CD-R
CD-RW

> Audio-genot:
Stereo luidsprekers

> Optimaal geluid:
6-kanaals audio-uitgang (analoog + S/P-DIF) voor de digitale thuisbioscoopervaring met optimaal geluid**

> Pure mobiliteit:
Wireless LAN 802.11b/g – 54 Mbit/s, draadloos netwerk thuis,
op kantoor en onderweg***

> 4-in-1-multikaartlezer:
Multikaartlezer voor SD-, MMC-, MS- en MS Pro-geheugenkaart****

> Gereed voor internet/DSL:
Fast Ethernet on Board 10/100 MBit/s.
V.90-modem incl. modem kabel

[ Voor 95% gewijzigd door ThinkPad op 04-03-2007 15:56 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
niet duur.. pas een medion pc bij de mediamarkt gehaald.. was 699 zonder scherm (ook dual core centrino en 1024mb.. alleen met 320gb hdd en msi moederbord)

woeps een laptop geen desktop 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Morphine op 04-03-2007 15:56 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Maar 1GB geheugen en geen gbit ethernet is een beetje karig imho. Wel had dit denk ik beter in Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3 gekund. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:52:
Dit lijkt mij een aantrekkelijke aanbieding. Of zie ik dat niet juist?

Onderstaand de specificaties:

Authentieke Windows Vista™ Home Premium
Overal perfect entertainment. De optimale software voor digitale foto's, digitale muziek en video's. (OEM-versie)

Intel® Pentium® dual-coreprocessor voor sneller werken en langere werkduur van de accu

15,4” TFT WXGA breedbeeldscherm in bioscoopformaat
Optimaal voor de weergave van uw dvd's.

Supersnel werken dankzij 1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen

Reusachtige harde schijf van 120 GB
High-performance 120 GB harde schijf voor meer dan 25.000 muziektitels & foto's.*

Brand snel en eenvoudig uw dvd's en cd's**
De ingebouwde brander beschrijft en leest alle gangbare dvd- en cd-indelingen.

Surf draadloos op internet
Ga online via WLAN. Ook op zogenaamde hotspots, bijvoorbeeld op luchthavens, in hotels of in winkelcentra kunt u e-mailberichten en andere gegevens met hoge snelheid oproepen***

Super uitgebreid, met tal van handige aansluitingen

De digitale thuisbioscoopervaring met optimaal geluid****

Breng snel gegevens over
De ingebouwde 4-in-1 kaartlezer kan heel wat aan: Deze leest en beschrijft SD-, MMC-, MS- en MS Pro-geheugenkaarten.*****

*Bij 4 MB per titel of bij 4MB per foto

**Het is alleen toegestaan kopieën te maken van materiaal waarvan u het copyright bezit resp. waarvan u van de bezitter van het copyright toestemming hebt een kopie te maken. Als u niet de bezitter bent van het copyright of geen toestemming hebt van de eigenaar van het copyright om kopieën te maken, handelt u mogelijk in strijd met het copyright en kan de schade op u worden verhaald.

***Op voorwaarde dat zich in de buurt een toegangspunt voor een draadloos netwerk LAN (WLAN) bevindt.

****Alleen in combinatie met geschikte luidsprekersystemen (niet inbegrepen).

*****Geheugenkaart niet meegeleverd.
Vervolg:

1.6 GHz. Intel® Pentium®
Dual-Core Processor T2060
• t533 MHz FSB
• 1 MB L2 Cache

Intel® Graphics Media
Accelerator 950
gebaseerd op PCI-Express-Technologie

15,4" TFT WXGA widescreen scherm
1280 x 800 pixels op 16:10 bioscoopformaat
1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
(beide geheugenbanken bezet)

Grote 120 GB harde schijf

Draadloze netwerktoegang
Wireless LAN 802.11b/g tot 54 Mbit/s

8 x Multi-Standaard CD-/DVD-brander
met DVD-RAM en Dual layer ondersteuning
(beschrijft enkellaags 4.7 GB en dubbellaags 8.5 GB DVD's)

6 - kanaals audio-uit (analoog + S/P-DIF)
Voor de digitale thuis-bioscoopervaring met optimaal geluid.
Alleen in combinatie met een geschikt luidsprekersysteem.
(Niet inbegrepen)

4 - in - 1 Multikaartlezer
(SD/MMC/MS & MS Pro) inclusief:
• afstandsbediening
• draagtas
• USB scroll muis
• externe adapter
• Li-ion accu

Productiviteit Met Windows VistaTM Home Premium
bent u nog beter voorbereid op uw werkzaamheden.

Aansluitingen:
3 x USB 2.0, 4 in 1 multikaartlezer voor SD/MMC/ MS&MSpro,
1 x VGA out, 1 x TV out, 1 x LAN-netwerk (RJ45),
1 x Express Card, 1 x modem (RJ11),
1 x IEEE 1394, *1 x microfoon, *1 x line out,
*1 x line out, *6-kanaals audio out (analoog + S/P-DIF)
*Deze aansluitingen zijn bruikbaar,
afhankelijk van de software-instellingen

Bijgeleverde software
• Microsoft® Windows VistaTM Home Premium
voorgeïnstalleerd en
op Recovery DVD-ROM
• Microsoft®Works 8.5 voorgeïnstalleerd en op CD/DVD-ROM

MEDION Home Cinema voorgeïnstalleerd en op CD/DVD-ROM
OEM versie professioneel programma voor video- en audiotoepassingen!

Een vooruitstrevend multitalent:
branden van Audio-CD's vanaf MP3-data,
ondersteuning van overburn en beheersing van gecompliceerde kopieeropdrachten**

OEM Versie (voorgeïnstalleerd en op CD/DVD). Het optimale programma om DVD's zonder kopieerbescherming te kopiëren**

OEM Versie (voorgeïnstalleerd en op CD/DVD) Gebruiksvriendelijk design,
eenvoudige bediening voor het maken van uw eigen CD's en DVD's**
OEM Versie (voorgeïnstalleerd en op CD/DVD)
Eenvoudig bewerken en creëren van VCD's, S-VCD's, DVD's en diashows**

OEM Versie (voorgeïnstalleerd en op CD/DVD)

Verwijderd

Intel® Graphics Media Accelerator 950 gebaseerd op PCI-Express-technologie
Geen gamecomputer dus, meer voor internet/tekstverwerken/office

Persoonlijk vind ik het raar dat er niet even bijstaat wat precies de specificaties van de accu zijn.... hoeveel cell :-/

Verwijderd

Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3

dat is trouwens de topic die voor Aldi aanbiedingen wordt gebruikt

edit:

Excuses voor de dubbele post

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 16:01 ]

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
hmm voor hetzelfde geld heb je een asus met dezelfde specs dus zou ik het er niet op wagen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@TS: nog steeds aan het twijfelen over de aanschaf van een notebook? Je hebt al meerdere topics geopend over aanbiedingen. Je kunt beter op een bepaald moment de knoop doorhakken dan alleen maar te blijven twijfelen en hopen dat iemand hier zegt dat het een mooie laptop is.

Afgezien van de 3 jaar garantie is deze aanbieding niet spectaculair.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:31

TommyGun

Stik er maar in!

gambieter schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:05:
Afgezien van de 3 jaar garantie is deze aanbieding niet spectaculair.
True, en daarbij is het een Medion. Koop liever een A-merk, voor een paar euro meer.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Hardcore-Maniac schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:02:
hmm voor hetzelfde geld heb je een asus met dezelfde specs dus zou ik het er niet op wagen
Ja en? Toevallig stond er laatst in de krant dat de notebooks en pc's van de Lidl en de Aldi de beste garanties hebben en dat er het minste defecten mee zijn, Asus stond volgens mij op de 5e plek. Net alsof Asus van die top-notebooks maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:13:
[...]

Ja en? Toevallig stond er laatst in de krant dat de notebooks en pc's van de Lidl en de Aldi de beste garanties hebben en dat er het minste defecten mee zijn, Asus stond volgens mij op de 5e plek. Net alsof Asus van die top-notebooks maakt.
"Toevallig stond er laatst in de krant dat de notebooks en pc's van de Lidl en de Aldi de beste garanties hebben en dat er het minste defecten mee zijn, Asus stond volgens mij op de 5e plek.".

Wie kan dit krantenartikel hier plaatsen?
Bij voorbaat mijn dank.

• Hardcore-Maniac
ze zullen best goed zijn en vrij weinig mis mee maar toch zou ik voor een gerenomeerd bedrijf gaan die de notebooks zelf maakt en niet ergens inkoopt of kopieert van anderen, medion heeft bijna geen of totaal geen eigen notebooks

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:16:
[...]
"Toevallig stond er laatst in de krant dat de notebooks en pc's van de Lidl en de Aldi de beste garanties hebben en dat er het minste defecten mee zijn, Asus stond volgens mij op de 5e plek.".

Bij voorbaat mijn dank.
Kom kom, beetje zelf zoeken svp. Binnen 2 minuten had ik dit in de Telegraaf.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 04-03-2007 16:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hardcore-Maniac
De onderzoeksresultaten hebben overigens alleen betrekking op de service, niet op de betrouwbaarheid.

Na Lidl en Aldi volgt Asus als goede derde

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:31

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:13:
[...]

Ja? En wat zegt dat stukje? ( Dus van de link hierboven )
AMSTERDAM - De service die fabrikanten van notebooks geven, is zeer verschillend. De merken van Lidl en Aldi (respectievelijk Targa en Medion) scoren het beste als het om reparatie gaat. Dit blijkt uit een peiling onder lezers van de website Computerconsument.nl, een initiatief van de hcc.
Ze scoren het beste als het om reparatie gaat ja, maar, moet er dan zoveel gerepareerd worden aan Lidl en Aldi spul?
Beide supermarktketens scoren zo hoog omdat ze harde afspraken met hun leveranciers hebben gemaakt over de service. Kapotte apparaten worden over het algemeen snel naar de fabriek gestuurd. Als een van de weinigen geven Lidl en Aldi ook drie jaar garantie op laptops. De onderzoeksresultaten hebben overigens alleen betrekking op de service, niet op de betrouwbaarheid.
Kijk hier staat, alleen getest op service en niet op de betrouwbaarheid. Gaat mij insziens, nogmaals, meer over de service van het repareren dan over de kwaliteit van het spul, dus voor hetzelfde geld heeft bijvoorbeeld Asus een slechtere service, maar gaat het spul van Asus minder snel kapot, waardoor deze service ook weer minder wordt aangeroepen.

Hopelijk is mijn punt duidelijk. Edit; zoals de user hier boven mij dus ook zegt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 04-03-2007 16:32 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Misschien ook wel belangrijk; het zijn vooral eenvoudige consumenten die mailen over hoe blij ze zijn met de service. Voor hun is hun notebook binnen 2 weken gerepareerd terug krijgen geweldig

De wat meer kritische mensen die een laptop echt kopen voor specificaties kopen deze niet bij de Lidl en Aldi maar via een computerwinkel/online/etc.. En deze zullen niet allerlei instanties mailen/bellen/etc dat ze zo blij zijn met de service, maar verwachten deze service en zien dit als 'gewoon'

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-01 15:06

Dentheman

Zie signature

gambieter schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:24:
[...]

Kom kom, beetje zelf zoeken svp. Binnen 2 minuten had ik dit in de Telegraaf.
Hier staat dat ze de beste garantie-service bieden, niet dat ze kwalitatief beter zijn....

Zie ondertitel

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dentheman schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:35:
[...]
Hier staat dat ze de beste garantie-service bieden, niet dat ze kwalitatief beter zijn....
Moet je mij niet citeren, ik gaf alleen de link. De TS wilde dit artikel lezen, dus quote maar de TS:
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:16:
[...]

Bij voorbaat mijn dank.
Dit gaat trouwens behoorlijk off-topic, en dat in een topic dat geen eigen topic waard is omdat het in het grote Aldi/AH topic hoort ;)

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:31
TommyGun schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:29:
[...]

Ja? En wat zegt dat stukje? ( Dus van de link hierboven )

[...]

Ze scoren het beste als het om reparatie gaat ja, maar, moet er dan zoveel gerepareerd worden aan Lidl en Aldi spul?

[...]

Kijk hier staat, alleen getest op service en niet op de betrouwbaarheid. Gaat mij insziens, nogmaals, meer over de service van het repareren dan over de kwaliteit van het spul, dus voor hetzelfde geld heeft bijvoorbeeld Asus een slechtere service, maar gaat het spul van Asus minder snel kapot, waardoor deze service ook weer minder wordt aangeroepen.

Hopelijk is mijn punt duidelijk. Edit; zoals de user hier boven mij dus ook zegt. :)
Toch vind ik de service van medion en targa een goed verkoopargument, je hebt namelijk de garantie dat je de gehele economische levensduur kan genieten van je aankoop. Bij Apple of Dell kan je na de(erg korte) garantieperiode vaak fluiten naar een beetje service (en nu blijkt dat binnen de garantieperiode de service van Medion en Targa ook erg goed is).

Verwijderd

Topicstarter
Gratis garantie van drie jaar is veel ruimer dan bij andere leveranciers.

Service tijdens garantieperiode is prima.

Zijn de specificaties ook concurrerend?

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-01 13:16
Bij dell ben je momenteel goedkoper af hoor ;)

• Hardcore-Maniac
mwah bijv:

Toshiba Satellite A100-795 (Core Duo T2060; 512MB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HB)
715 euro

koop daar wat geheugen bij en je hebt dezelfde specs

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:56:
Gratis garantie van drie jaar is veel ruimer dan bij andere leveranciers.

Service tijdens garantieperiode is prima.

Zijn de specificaties ook concurrerend?
Dat kun je zien door in de pricewatch te gaan bladeren voor gelijkwaardige laptops.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 04-03-2007 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hardcore-Maniac schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:02:
mwah bijv:

Toshiba Satellite A100-795 (Core Duo T2060; 512MB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HB)
715 euro

koop daar wat geheugen bij en je hebt dezelfde specs
Maar een jaar garantie, als ik het goed heb.

"Vista HB"?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:14:
[...]

Maar een jaar garantie, als ik het goed heb.

"Vista HB"?
Yep, HB. Als je in de lijst van Vista versies kijkt, dan zie je dat er een Home Basic bestaat.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.