Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Forum]Smileys

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben zelf ook bezig met een forumpje, maar ik kan nergens de smileys vinden die ze op GoT hebben (en op SWB), kan iemand mij mssn vertellen waar ik de smiley-pack kan downen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We hebben hier op GoT geen smileypacks. Als je smileys wil, dan kun je die handmatig downloaden (Firefox: Save Image As...).

Verwijderd

In de algemene FAQ staan ook copyright notes voor een aantal smiley's, je kan ze niet allemaal zomaar gebruiken.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Let er wel op dat je dan wel een verwijzing naar Tweakers en/of Fok! zet, aangezien de maker van bepaalde smiley's hier vandaan komen..

Trouwens, ik meen dat er in de FAQ een SmileyCredits onderdeel stond, met wie welke smilie nou gemaakt had?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Als je op de 'post reply' pagina zit (waar ik dit dus intype) kan je ook die pagina opslaan zodat je alle emo's in 1x hebt...daar kom ik ook nu pas achter. :(

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ariën Clay schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:53:
Trouwens, ik meen dat er in de FAQ een SmileyCredits onderdeel stond, met wie welke smilie nou gemaakt had?
De URL was altijd http://gathering.tweakers.net/forum/faq/credit-smileys, maar die bestaat niet meer. Misschien dat een dokter hier meer van weet?

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 04-03-2007 13:56 . Reden: Dom autolinkding :( :P ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
AtleX schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:56:
[...]
De URL was altijd faq "credit-smileys", maar die bestaat niet meer. Misschien dat een dokter hier meer van weet?
Bij die pagina stonden email adressen van de users die bepaalde smilies hadden gemaakt. Omdat iedereen die de smilies wilde gebruiken deze mensen gingen mailen (en geen antwoord kregen) is de pagina weggehaald. Maar volgens mij is de copyright notice nog steeds verplicht, en mag je eik de O+ niet zomaar gebruiken (al zie ik hem wel overal verschijnen op andere pagina's dan T.net en GoT).

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-11 21:52
[FAQ]Smiley-credits en gebruiksregels

Daarin wordt uitgelegd dat je iig credits erbij moet zetten, maar dat je in principe alle smileys mag gebruiken.

Linkje naar de FAQ: Lieve Adjes FAQ en Policy

[ Voor 20% gewijzigd door Badeend op 04-03-2007 14:02 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Badeend schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:01:
[FAQ]Smiley-credits en gebruiksregels

Daarin wordt uitgelegd dat je iig credits erbij moet zetten, maar dat je in principe alle smileys mag gebruiken.

Linkje naar de FAQ: Lieve Adjes FAQ en Policy
Bovenste link staat in een afgesloten forum?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ Ik snap trouwens niet waarom dit een bug zou moeten zijn, en een feature voor de forumsoftware kan ik er ook totaal niet in ontdekken :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Badeend: Dat topic staat in Schop een Modje, dus als gebruiker kan je dat niet lezen ;) . De Lieve Adjes FAQ moet echter voldoende uitsluitsel bieden inderdaad :) .

Galiz: Een smileypack zal je dus zelf moeten samenstellen, dan wel moeten vinden op internet. Hij wordt hier iniedergeval niet aangeboden, en daarnaast is het niet de bedoeling om zomaar een zgn. zoekvraag neer te leggen, zoals je hier kan lezen. Nog veel succes bij het vinden van je smileys verder :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.