[Vista] Geen prestatie index meer te vernieuwen.

Pagina: 1
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-03 16:56
Mede-Tweakers,

Ik heb hier een vaag probleem op mijn notebook uitgerust met Vista Business.

Ik heb na het installeren een prestatie-index kunnen doen en scoorde een mooie 3.5

Maar nu heb ik wat wijzigingen toegepast d.m.v. nieuwe drivers en dergelijke (vga) maar ik kan op geen enkele mogelijkheid een nieuwe index laten maken.

Ik zie alleen maar wanneer de laatste classificatie is geweest en voor de rest is mijn scherm leeg.

Ik heb gegoogled, de search hier gebruikt ik kan er helemaal niets over vinden wat eventueel een oplossing kan brengen.

Ik kwam hier nog wel een topic tegen waar iemand hetzelfde had maar er geen probleem van maakte.

Heeft er hier iemand een idee waar het aan ligt?

bedankt alvast.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
Bij mij staat er in dat scherm gewoon een knopje met Refresh oid. Ik switch even naar Vista en maak een screenie voor je ;)

Afbeeldingslocatie: http://img172.imagevenue.com/loc69/th_09218_vistaperformance_122_69lo.jpg

Op dat schermpje bij Update my score klikken dus :)

[ Voor 49% gewijzigd door Avalaxy op 04-03-2007 12:54 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Screenshot?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03-2025
Dat is wel heel erg vreemd. Staat er bij Performance Information and Tools echt geen Update my score

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:16

sjaak

un giorno credi

Ik had dat ook toen ik de beta draaide. Nu ook Business draaien en het probleem is weg. Wat ik me kan herinneren is dat ik de drivers van de videokaart een update had gegeven en volgens mij waren die niet WHQL compatible/geclassificeerd.

Evt. dat jouw probleem daar mee te maken heeft?

• SpoekGTi
Hmz, op die screen mis ik dus al die specs van de rating...

VGA driver zou het kunnen zijn, ga ik nu naar kijken. is een gemodde nvidia driver ivm go chip (maar wel WHQL) het enige wat daarvan was aangepast is de inf file.

laat het met 10 minuten ff weten. :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:25

Jimbolino

troep.com

gemodde drivers zijn nooit WHQL, ook al zijn ze gebaseerd op een WHQL versie van nvidia

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• SpoekGTi
Jimbolino schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:19:
gemodde drivers zijn nooit WHQL, ook al zijn ze gebaseerd op een WHQL versie van nvidia
Ok, duidelijk, maar ik heb nu de driver die notabene door MS wordt geleverd d.m.v. Windows Update weer teruggezet.

Helaas bied geen soelaas, volgens mij is mijn Vista stuk....krijg nog steeds geen Nu vernieuwen knop.

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TweakVi gebruikt ?

• SpoekGTi
Yep, wel gebruikt maar alleen om vervelende meldingen uit te zetten, zoals ballonnetjes e.d.

Ik heb daar geen specifieke systeem instellingen en services mee veranderd.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
SpoekGTi schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:16:
Yep, wel gebruikt maar alleen om vervelende meldingen uit te zetten, zoals ballonnetjes e.d.

Ik heb daar geen specifieke systeem instellingen en services mee veranderd.
...undo die tweaks eens

A wise man's life is based around fuck you

• SpoekGTi
Done, ook geen verschil, heb zelfs TweakVI nu gedeinstalleerd. Blijft blanco....

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ok als je TweakVi er niet meer op hebt staan mag je hem er weer opzetten :)

Ga dan naar Miscellaneous, klik op Change system folder settings, klik op de laatste tab Control Panel Restrictions II, en haal het vinkje weg bij Turn off access to the Performance Center core section.

Nu werk het weer zoals het hoort _/-\o_

• SpoekGTi
Ok, inderdaad die stond aan, ben daar alleen niet zelf aangeweest, is dat een standaard functie ofzo.

Maar goed. Thnx

Deze kan dicht.

Pagina: 1