mATX , micro tower

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• stany
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01 21:55
Hallo , Ik ben dus nog altijd bezig met mijn systeem samen te stellen , ondertussen weet ik wel welk systeem ik wil. Het vorige topic werd gesloten ivm met geen concrete vragen die zijn hier wel.

Ik zou misschien graag een kleine behuizing nemen -voor de looks- de Antec Micro Tower NSK1300 New Sol. mATX 300W, Of zo een ThermalTake Lanbox...ik neig misschien meer naar deze laatste omdat deze gewone voedingen support.
Nu is mijn grote hamvraag , gaan al mijn componenten daar in , en wat zijn de nadelen ?
Het zal zoiezo iets warmer worden , maar voor de rest? Uitbreidbaarheid hoef je niet naar te kijken want dit zegt me niets. Of misschien dat iemand dit helemaal afraad.Omdat het puur voor de looks is .

Dit is de lijst van de componenten die ik er vervolgens in zou willen indien mogelijk.

Asus Videokaart PCI-e GeForce 7600GT Sil. 256MB 2xDVI/HDTV

Corsair 2x1GB DDR2 SDRAM PC5400 CL4.0 TwinX

Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz FSB1066 2MB Box

MSI G965M-FI iG965, SATA2 RAID, VGA, GLAN

NEC DVD-/+/RAM AD-7170S 18x/18x/8x Bulk (zwart)

Samsung 320GB SATA300 16MB FDB, HD321KJ

Zalman Processor Koeler CNPS7700-Cu AMD & Intel

alvast bedankt voor de komende raad

[ Voor 9% gewijzigd door stany op 04-03-2007 12:18 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:10
Je zou gewoon moeten kijken naar de afmetingen, die moeten wel op de sites van de leverancier staan. Dan zie je snel genoeg of het past of niet.

Verder zou je er beter ff je budget er bij kunnen zetten en wat de onderdelen kosten. Misschien zien wij dan nog goedkopere/betere oplossingen voor je. Verder zou je beter nog even je doelen er bij willen zetten. Ben je van plan te gamen? Videobewerking? Of gewoon internet en zo nu en dan een game starten? Moet hij ook stil zijn? (dat laatste vermoed ik iig).

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Het vorige topic werd gesloten ivm met geen concrete vragen die zijn hier wel.
Er werd ook een linkje gegeven naar Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?. Dit topic voldoet niet aan de punten welke daar staan opgegeven. Het topic zal daarom wederom op slot gaan.

Bekijk eens de website van Antec. Daar zijn gegevens en afbeeldingen van de NSK1300 te vinden. Op basis daarvan kun je zeker bepalen of iets gaat passen :). Kwestie van goed lezen en de formaten van zowel de behuizing als de hardware nalopen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.