Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Jaaroverzicht nog altijd niet ontvangen - wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 23:45
Het is nu het eerste weekend van maart en ik zit nog altijd op de jaaropgaaf te wachten van een voormalige werkgever: Albert Heijn. In het verleden kwamen deze altijd al in de tweede of derde week van januari maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. Het is wel van belang, want mijn belastingteruggaaf heb ik wel op tijd nodig. Heeft iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn jaaropgaaf er komt? Aan mijn laatste loonstrook heb ik namelijk niets, er zijn redelijk veel herberekeningen voorbij gekomen.

Be yourself, no matter what they say ...

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
De inkopper van de week is natuurlijk dat je contact opneemt met de salarisadministratie van je werkgever.

• voske
Uiteraard, maar Accounting Plaza reageert niet op dit soort mails of telefoontjes.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 20:03
dan stuur je een brief.

ze moeten toch ergens op reageren lijkt me, hoe communiceren ze anders?

A wise man's life is based around fuck you

• voske
In principe niet met werknemers, die krijgen alleen maar de loonstroken en de jaaropgaaf van Accounting Plaza en hebben verder niets van doen met Accounting Plaza. Telefoons en e-mails leveren alleen de reactie op "hij komt wel wanneer hij komt".

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Anders alle maandelijkse salaris stroken bij elkaar optellen vwb
• de inhoudingen (belasting)
• netto salaris
• vakantiegeld ?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• voske
Ik heb vier salarisstroken en vijf herberekeningen, dat is een beetje het probleem waardoor ik het overzicht ben kwijtgeraakt.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Een aangetekende brief versturen naar hen waarin je vermeld dat je nog geen jaar opgaaf heb ontvangen. en dat je er graag 1 zou willen hebben.

Daarnaast schrijf je er ook in dat je graag een reactie zou willen ontvangen. Deze brief stuur je op. kopie in je binnezak.

Na 2 weken te hebben gewacht en nog geen reactie nogmaals aangetekend versturen met een kopie van je vorige brief.

nog niet gereageerd dan zou je buro rechts hulp kunnen inroepen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:04
alle cumulatieven zouden op de laatste loonstrook (ook al is dit een herberekening) vermeld moeten staan.

Verwijderd

Ik werk zelf bij Albert Heijn en ik heb begrepen dat de jaaropgaves afgelopen vrijdag of a.s. maandag worden opgestuurd. Er schijnt iets verkeerd te zijn gegaan ofzo.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
^^ En dat moet iemand je toch ook wel kunnen vertellen bij de AH waar je werkt. Sowieso, begin maart op GoT een topic openen omdat je geen loonstrook hebt....ik volg het niet. Wat kunnen wij doen behalve zeggen dat je moet bellen, mailen, brief sturen, langs de filiaal manager gaan voor een gesprek, postduif sturen naar het hoofdkantoor, etc

[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 04-03-2007 17:59 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

Klippy

Still Game

Klopt, mijn vader werkt er ook. Was inderdaad ergens wat misgegaan, weet alleen niet precies hoe of wat.
Zijn wel interne mailigen over geweest, maar daar heb jij niet veel aan als ex-werknemer.
Hij zou deze week moeten komen, maar op de laatste loonstrook staat volgens mij nog extra vermeld dat deze ook te gebruiken is voor de aangifte.
Was er zelf ook nog op aan het wachten om alles op te geven. Maar heb toch pas volgend weekend tijd.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• voske
Oké bedankt. Bij de Albert Heijn waar ik gewerkt heb, kon niemand me wat vertellen afgelopen weekend. Ze hadden zelf allemaal nog geen idee, inclusief het management.

Pagina: 1