Hey,
Een uur geleden ging ik mijn bios updaten van mijn moederbord. Dat deed ik door middel van de .exe te downloaden van EVGA site.
Die .exe maakt floppy met de .bin erop.
Ik heb die .bin gekopieerd naar mn hardeschijf en via NTUNE de bios geladen.
Er stond dat ik mijn pc moest restarten en dat deed ik.
Het eerste wat ik zag was dat er stond dat mn processor op .0GHZ(nee geen typo er stond echt .0Ghz) zou draaien als ik mn pc zou restarten
Ik restartte mijn pc en er kwam geen beeld. Ik dacht dus mijn pc uit te zetten en weer aan maar ik kreeg hetzelfde resultaat...geen beeld.
Nu heb ik bios batterij uitgehaald en voeding uit--->werkt nog niet
Biosbatterij + jumper + voeding uit ---> helpt nog niet.
Ik ging hem starten zonder batterij enzo en nog werkte het niet.
Wat er ook nogal vreemd is aan mijn pc is dat de Power LED aan blijft als ik mijn pc fout afsluit.
Nu blijft die de hele tijd aan totdat ik mn pc start...dan gaat de power led uit.
Weet iemand waarom mijn pc niet meer opstart nadat ik mn bios van moderbord had geupdated?
Ik had mn cpu nog overclocked voordat ik begon met flashen.
Evga 680i SLI moederbord
Core2 Duo E6600 @ 3.7 ghz
OCZ Special ops PC7200 2gb kit
BFG Geforce 8800 GTS 640mb
Op de indicator op de moederbord zie ik alleen 2 streepjes....geen foutcode.
BIOS P25 van EVGA.com
De bestand op de evga site is een .exe die een bootfloppy maakt met de .bin erop en die .bin heb ik via een andere pc naar mijn pc verstuurd en daarna via nTune geflasht
Zondag ga ik alles uit elkaar schroeven en alleen een kale moederbord starten en kijken of er piepjes komen.
Als het nog steeds niet opgelost is denk ik naar Computerland te gaan.(volgens een aantal mensen is het mogelijk dat ze hem zelfs omruilen. Ik heb bonnetje, doos alles nog)
Ik heb deze pc sinds november
En met meest extreme gevallen kan ik hem nog opsturen naar EVGA RMA maar hoe lang duurt zoiets eigelijk?
Een uur geleden ging ik mijn bios updaten van mijn moederbord. Dat deed ik door middel van de .exe te downloaden van EVGA site.
Die .exe maakt floppy met de .bin erop.
Ik heb die .bin gekopieerd naar mn hardeschijf en via NTUNE de bios geladen.
Er stond dat ik mijn pc moest restarten en dat deed ik.
Het eerste wat ik zag was dat er stond dat mn processor op .0GHZ(nee geen typo er stond echt .0Ghz) zou draaien als ik mn pc zou restarten
Ik restartte mijn pc en er kwam geen beeld. Ik dacht dus mijn pc uit te zetten en weer aan maar ik kreeg hetzelfde resultaat...geen beeld.
Nu heb ik bios batterij uitgehaald en voeding uit--->werkt nog niet
Biosbatterij + jumper + voeding uit ---> helpt nog niet.
Ik ging hem starten zonder batterij enzo en nog werkte het niet.
Wat er ook nogal vreemd is aan mijn pc is dat de Power LED aan blijft als ik mijn pc fout afsluit.
Nu blijft die de hele tijd aan totdat ik mn pc start...dan gaat de power led uit.
Weet iemand waarom mijn pc niet meer opstart nadat ik mn bios van moderbord had geupdated?
Ik had mn cpu nog overclocked voordat ik begon met flashen.
Evga 680i SLI moederbord
Core2 Duo E6600 @ 3.7 ghz
OCZ Special ops PC7200 2gb kit
BFG Geforce 8800 GTS 640mb
Op de indicator op de moederbord zie ik alleen 2 streepjes....geen foutcode.
BIOS P25 van EVGA.com
De bestand op de evga site is een .exe die een bootfloppy maakt met de .bin erop en die .bin heb ik via een andere pc naar mijn pc verstuurd en daarna via nTune geflasht
Zondag ga ik alles uit elkaar schroeven en alleen een kale moederbord starten en kijken of er piepjes komen.
Als het nog steeds niet opgelost is denk ik naar Computerland te gaan.(volgens een aantal mensen is het mogelijk dat ze hem zelfs omruilen. Ik heb bonnetje, doos alles nog)
Ik heb deze pc sinds november
En met meest extreme gevallen kan ik hem nog opsturen naar EVGA RMA maar hoe lang duurt zoiets eigelijk?