Slechte Koeler? De Zalman CNPS9500 LED = NEE!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 00:46

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Een heleboel mensen hier op de forum willen een Scythe Infinity of een ander lelijk koeler op hun PC. Uit info blijkt dat de Zalman 23 Decibel lawaai maakt in de stille stand (Fan Mate2). Dat is toch stil genoeg? EN hij koelt goed nog ook.

Ik zal zeker, OF de 9700 of de 9500 kopen. Ik vind de 9700 denk ik te groot, en hij maakt, ook met minder toeren toch, meer lawaai dan zijn Zalman,,

Nou wil, ik de volgende pc samenstellen,

Moederbord: ASUS P5B Deluxe 190

Processor: Intel Conroe Core2Duo 6600 280

Fans/ CPU-Koeling: Zalman CNPS9500 LED 40

Kast: Antec Nine Hundred 900 95

Voeding: Zalman ZM600-HP 600W 100

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hard Disk: 2X Seagate Barracuda 7200.10 140

3D Ghrapics: ? nVidia GF 8800 GTS 450

Geluidskaart: ? - Creative MusicX 60

TV-Kaart: Hauppage PVR 150MCE 50

Brander: -Sata DVD Brander 1X 40

TFT Monitor: Samsung 936BW/206BW/226BW . 300

Let erop dat de Modelnummer achterop het beeldscherm eindigd met een "S" want anders is het van slechte kwaliteit. Test op dode pixels. 1440X900 vs 1650X1050?
Ook kijken of er zowel een DVI als een VGA kabel in de box zit.

Toetsenbord: Logitech G15 60

Muis: ?

Muispad: ?

Diskettestation: ?

Cardreader: ? Kent er iemand een 5,25 Bay , met daarin zowel een cardreader EN een 3.5" Diskettestation (Bay)?

Besturings Systeem: Windows Vista Premium OEM 90

Nu zal mijn PC, voor zover ik weet maximaal bij normaal gebruik (nog niet van plan om te overklokken) maar 30 Decibel. Dat is stil, toch?

Ik ben er ook niet uit welke Beedscherm meot kopen. Ik wil absoluut, de Samsung halen, 206BW / 206BW / 226BW. Maar ik zit een beetje te kijken welke het beste is voor games etc. Ik wil Flight simulator X, Need for speed carbon, GTA San andreas, Super mario en Sonic erop spelen.

Welke resolutie zou beter zijn?

Ik heb , geloof t of enti 2 jaar gedaan om een eigen pc samen te stellen, dus ga aub neit zeggen van : , , koop een schythe infinity ofzo, want die is oer lelijk, zelfs lelijker dan George Bush.

Ik wil aub een paar reacties heirop, daarna zal ik in een adnere thread een heel mooie topic maken, en als ik eenmaal de pc zelf heb gekocht+gemaakt, zal ik foto's maken van lke stapje van de bouw. :P at is wat jullie willen, toch?

De pc die ik nu heb is hoeroud! een packard bell 450 Mhz AMDk6 32 MB Ram (200 MB)

-Dislecties+geen bril op+levensmoe.

[ Voor 23% gewijzigd door SalimRMAF op 04-03-2007 00:46 . Reden: -Dislecties+geen bril op+levensmoe. ]

Gulfstream G650

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Ga je ook nog intern geheugen kopen?
Als scherm: De Acer AL2216WSD of de Samsung 226BW

[ Voor 41% gewijzigd door Maarten-NForce op 04-03-2007 00:42 ]

www.koopeendroom.nl

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 00:46

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ben je duslecties ofzo? LOL, er staat ook 226BW.

Oow nee, hmm hoe dislecties kan ik zijn, ben ram geheugen vergeten terwijl ik heir ongeveer 30 uur aan rtevieuws heb besteed.

Hmm, ik wil alleen KINGSTON geheugen, denk ik maar ik snap neit zoveel over die 4-4-4-4-12 latencies enzo, hoe lager, hoe beter? CL4 is beter dan CL5 neem ik aan?

Mn ram gaat ongeveer 240 Euro kosten.

[ Voor 77% gewijzigd door SalimRMAF op 04-03-2007 00:50 . Reden: -Dislecties+geen bril op+levensmoe. ]

Gulfstream G650

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
Over typefouten etc zullen we het maar niet hebben he ;).

Wat betreft je topic, waar wil je eigenlijk antwoord op? Je post een lijstje met wat je wil? Kraakt de scythe af vanwege uiterlijk (mag en kan ;)).

Maar vraagt om meerdere reacties zonder duidelijke vraag.

Op de vraag van wat is een betere resolutie. Eerlijk gezegd is dit toch persoonlijk iets wat je moet ondervinden, je kan het gewoon fijner vinden te spelen op een bepaalde resolutie.

30db is inderdaad niet erg lawaaierig, maar het kan altijd stiller natuurlijk.

Verwijderd

Stiller kan inderdaad :) Kijk maar eens bij Noctua.

Helemaal passief is pas echt stil, alleen dat gaat je niet lukken :P

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
Dit topic voldoet niet aan de eisen in bovengenoemde sticky. Verder heb je een enorm slordige en niet altijd even serieuze topicstart. Op slot dus.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.