Ik ben nu dik een half jaar in het bezit van een benq 1655 lightscribe dvd brander.
Nu wilde ik eens een keer een lightscribe dvd (de bovenkant dus) branden, wat dus niet lukt.
Elke keer krijg ik een communication error met de benq.
Voor het branden gebruik ik nero 6.6.1.14 met nero cover designer.
Ook heb ik de laatste lightscribe driver geinstalleerd.
Deze ziet de benq wel, maar als ik op afdrukken druk, zegt hij dat hij wacht op de benq; waarna ik een communication error krijg.
De dvd heb ik er op zijn kop ingedaan, dus dat kan het ook niet wezen.
De benq brand dvd's en cd's wel goed; het probleem zit dus in het lightscribe gedeelte.
Als ik de nieuwste surething cd labeler 4 software gebruik, krijg ik precies dezelfde error.
Ik heb ook nog geprobeerd om een oudere versie van de lightscribe software te installeren; maar dan krijg ik steeds een foutmelding als ik de oudere versie installeer terwijl de nieuwe versie verwijdert is.
Veel problemen dus; weet iemand een oplossing?
Nu wilde ik eens een keer een lightscribe dvd (de bovenkant dus) branden, wat dus niet lukt.
Elke keer krijg ik een communication error met de benq.
Voor het branden gebruik ik nero 6.6.1.14 met nero cover designer.
Ook heb ik de laatste lightscribe driver geinstalleerd.
Deze ziet de benq wel, maar als ik op afdrukken druk, zegt hij dat hij wacht op de benq; waarna ik een communication error krijg.
De dvd heb ik er op zijn kop ingedaan, dus dat kan het ook niet wezen.
De benq brand dvd's en cd's wel goed; het probleem zit dus in het lightscribe gedeelte.
Als ik de nieuwste surething cd labeler 4 software gebruik, krijg ik precies dezelfde error.
Ik heb ook nog geprobeerd om een oudere versie van de lightscribe software te installeren; maar dan krijg ik steeds een foutmelding als ik de oudere versie installeer terwijl de nieuwe versie verwijdert is.
Veel problemen dus; weet iemand een oplossing?