Toon posts:

Vista Alle Geluid Vervormd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister mijn nieuwe pc gehaald (Atlon 64 X2 4600+, Asus M2N-E SLI MOBO en een 7950GT van MSI, Windows Vista Home Premium) En alles liep als een zonnetje.
Toen heb ik COD2 geinstalleerd en een crack erop gezet zodat ik niet steeds de CD hoefde te pakken.
Na reboot is opeens al het geluid vervormd. Zelfs het opstartgeluidje en al het geluid in games setc. van windows klink als een soort static ruis uit de radio. Ik heb systeem herstel geprobeerd naar toen het zeker nog werkte, dit hielp niet. Ik heb nieuwe geluidsdrivers van ASUS geinstalleerd na de oude te hebben verwijderd. Niks helpt.
Ik hoop dat jullie hier wat op weten, want als jullie het niet weten dan weet niemand het.
Ik heb BTW als dik 2 uur zitten proberen dit te fixxen, maar tevergeefs.
Ik hoop heel erg dat jullie kunnen helpen. =)

,Daniël

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, ik startte HL2 Deathamtch op en opeens doet het geluid het weer...
Nouja, laat maar dan =P
Als iemand weet wat er in godsnaam is gebeurd hoor ik dit graag =)

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
misschien dat de game dx9 heeft geinstalleerd en er iets fout met geluid is gegaan?
succes

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 22:26

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Misschien is je geluidskaart van het een of ander overstuur geraakt. Een reboot is in zo'n geval anders dan pc uit, spanning eraf (stekker eruit dus), spanning er weer op en pc aan.
Alleen dan is je moederbord spanningsloos geweest en heb je een echte uitgangs situatie. Misschien een mooie test voor de volgende keer. Helpt een reboot dus niet, probeer dan eens even écht uit en aan.

Alles kan stuk.