Toon posts:

2 digitale tv kastjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een UPC abonnement op digitale tv en beneden werkt het uitstekend. nu heb ik een nieuwe tv boven en heb ik beslag weten te leggen over een nieuw kastje, van samsung om digitale tv te kunnen ontvangen. in dit menu moet ik echter enkele dingen invullen:

frequentie, network ID, modulatie, symboolsnelheid.

omdat ik geen idee heb wat dit is wil ik graag weten
1. kan ik uberhaupt achter een digitale tvkast van UPC nog een andere plaatsen?
2. waar kan ik deze gegevens vinden?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 08:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je kunt rustig meerdere kastjes aansluiten. Die gegevens die er worden gevraagd zijn instellingen die regio gebonden zijn. Bij mijn @home tv abbo stond dit in de meegestuurde papieren ergens.

Waar ik me meer zorgen over maak is of je wel een kaart hebt, of is dat bij UPC niet nodig?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022
volgens mij is die kaart wel nodig bij upc

Verwijderd

Topicstarter
Janoz schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:11:
Je kunt rustig meerdere kastjes aansluiten. Die gegevens die er worden gevraagd zijn instellingen die regio gebonden zijn. Bij mijn @home tv abbo stond dit in de meegestuurde papieren ergens.

Waar ik me meer zorgen over maak is of je wel een kaart hebt, of is dat bij UPC niet nodig?
bij upc is dit wel nodig inderdaad maar niet bij het kastje dat ik heb (ik ga er dus vanuit dat basis zenders sowieso wel doorkomen en dat voor bijvoorbeeld sport 1 een kaart nodig is)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Bij UPC wordt je zenderaanbod geregeld via die kaart.
Geen kaart -> geen zenders, tenminste, voor zover ik weet.
Dit kun je eenvoudig testen door de kaart uit je UPC box te trekken, en te kijken of je nog beeld hebt.