Video camera met opnemen op laptop en realtime preview

Pagina: 1
Acties:

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Misschien is de topic titel een beetje onduidelijk.. maar hieronder de uitleg:
Probleem
Ik ben op zoek naar een oplossing om wedstrijden die opgenomen worden met een camera direct op te laten nemen met een laptop (gewoon doormiddel van een kabel en niet meer met bandje..) en op die laptop ook direct een preview te kunnen zien met de mogelijkheid om hier terug te spoelen, op pauze te zetten enzo (terwijl hij opneemt)

Bekeken mogelijkheden
Iets wat ik vaak tegen kwam is pinnacle studio, hiervan heb ik even kunnen klooien met het programma maar tijdens het opnemen kan ik de preview (zo ver ik ben tegen gekomen) niet op pauze zetten en evt. terug spoelen.

Adobe Premiere
Dit komt ook vaak naar voren maar ben tot op heden niet een mogelijkheid tot preview tegen gekomen in de vorige topics en dergelijke...

Heeft iemand toevallig ervaring hiermee of weet die een pakket wat mijn wensen wel vervult.. (voornamelijk gaat het dus alleen maar voor het opnemen en realtime bekijken / terugspoelen..) voor videobewerking is al een pakket in gebruik...

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2025

Roland

Schnitt!

Dat is zeker mogelijk, je zou Quantel eens kunnen proberen. Hiermee kan je precies doen wat je wilt.

...Make every cut count, even if it is one frame...

• AB-Systems
Dan ga ik die eens proberen.. Bedankt :) (mochten er nog meer programma's zijn dan hoor ik het graag !

• AB-Systems
*kick*