If there is life out there in space, why don't we hear them laugh
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:04
Als ik jou was zou ik van het verbergen en laten zien van divjes afstappen en gewoon klassieke navigatie gebruiken.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Zodra je dus de menuoptie kinderen of workshops kiest en hierna een van de aangeboden subkeuzes kiest uit het contentscherm dan wil ik bereiken dat men zodra men op de vorige/back button van ie/ff klikt hij teruggaat naar het vorige contentscherm waarin men de subkeuzes zichtbaar zijn.
zoiets, dat unhidden is geen probleem, is er een methode om een soort van programmatechnische snapshot-moment te maken waarnaar je naar terugkeertBaRF schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:58:
neem aan dat ie bedoeld dat een stukje wat hidden wordt door een knop, met backspace weer unhidden wordt ipv vorige pagina
[ Voor 33% gewijzigd door Not Pingu op 03-03-2007 19:08 ]
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
If I can't fix it, it ain't broken.
Als je dan op de vorige knop drukt is het variabel ook weer weg en is het menu dus ook niet meer uitgeklapt. Toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 03-03-2007 19:25 ]
This space is occupied
Dat is inderdaad zo, maar ik geloof wel dat mijn oplossing eigenlijk de simpelste is als je echt perse die hide / show methode voor het menu wilt behouden en toch heen en weer wilt kunnen gaan met de browser knoppen.CrashOne schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:27:
Tja, dan heb je dus weer normale navigatie en is het uitklappen nergens meer voor nodig. En google ziet dan dat je op alle pagina's de zelfde content hebt, waar je misschien weer een penalty voor kan krijgen (duplicate content).
This space is occupied