Het was iets met juist NIET regio-vrij maar ik weet niet meer waar ik nu precies op moest letten, kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Verwijderd
Gelukkig is het hiervoor bedachte RCE programma niet zo'n probleem voor de meeste spelers die wij verkochten/verkopen.
Zoals het er nu voorstaat zullen alle spelers die handmatig in een regio gezet kunnen worden, zoals de RAITE, DiViDO, Pioneer en Sony het RCE probleem niet kennen, mits zij in de juiste regio gezet worden.
De nieuwste generatie Pioneer spelers (535/636/737/NS-DV55) welke alleen met auto-detect werken krijgen hier WEL problemen mee. Vanaf heden zullen wij dan ook deze serie spelers alleen nog maar met handmatige regioswitching aan gaan bieden.
Voor diegenen die bij ons reeds een auto-detect ombouw hebben laten doen, geldt een "wederombouw" tegen het speciale tarief van 75,00 gulden (aankoopbewijs meenemen!). Dit geldt alleen voor de DV-535 spelers geleverd t/m 15-10-2000.
Inmiddels beschikken wij over THE PATRIOT, een Columbia Tri Star DVD met RCE.
We hebben al diverse spelers getest en het blijkt inderdaad zo te zijn dat auto-detect spelers de disc niet afspelen. In plaats daarvan verschijnt de bekende wereldkaart met regioverdeling op het scherm en de Engelstalige tekst zoals hierboven reeds beschreven.
Alle spelers die handmatig in regio 1 gezet kunnen worden hebben DEFINITIEF GEEN LAST van RCE !!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq