Oh uhm one more thing, hier is Steve Jobs, hij zal aankondigen:
mac mini core 2 duo
nieuwe imac
enz.
mac mini core 2 duo
nieuwe imac
enz.
Verwijderd
Hier had uw reclame kunnen staan.
Server is bedoeld voor opslag en delen van media;MintyDoerak schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:27:
wat is het verschil tussen FinalCut Studio en -Server?
Tja... op NAB worden dan ook vooral nieuwe zaken voor Pro users in de media business voorgesteld.Flatwhite schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:43:
Tot nu toe erg saaaaaii(voor mij als NON-Pro software user)...
- Final Cut Server
- Final Cut Studio 2
- IO-HD apparaat
- ....en nu Motion 3
[ Voor 40% gewijzigd door mindcrash op 15-04-2007 20:47 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Het is ook geen consumer event. Doh!Flatwhite schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:43:
- Final Cut Server
- Final Cut Studio 2
- IO-HD apparaat
- ....en nu Motion 3
Het is een pro event, wat verwacht je dan?Flatwhite schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:43:
- Final Cut Server
- Final Cut Studio 2
- IO-HD apparaat
- ....en nu Motion 3
Hahaha...11:46am - Syncing 3D animation to audio behavior, looks super easy. Now he's applying tracking behavior to motion tracking with highlight points -- attach animations and overlays directly to frame tracking points incredibly easily. "But I know that's not the kind of 3D you came to see. Reach under your chairs, there are 3D glasses." Har har!
Je hebt ook wel gelijk...maarja zoals ik al een aantal posts eerder heb gezegt: je blijft hopen op iets anders...
[ Voor 26% gewijzigd door Flatwhite op 15-04-2007 20:49 ]
Verwijderd
Worldwide Developers Conference 2007. Een conference voor developers, waar ook nieuwe dingen aangekondigd worden. Vorig jaar werd tijdens de WWDC keynote bijvoorbeeld de Mac Pro geïntroduceerd.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:50:
WDC2007
Wat is dit ?
en wat wordt daar laten zien?
Want je bent van plan een apparaat van $3500 te kopen om HD video te importeren?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:56:
Dat IO-HD apparaat ziet er wel erg mooi uit, misschien had ik toch maar voor de Macbook Pro door moeten sparen!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Nee, een beetje videotjes omzetten voor mijn iPodCyBeR schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:00:
[...]
Want je bent van plan een apparaat van $3500 te kopen om HD video te importeren?
Verwijderd
mja dan koop je niet?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:06:
shit ik heb nog geen apple pc, of labtop.
ik wou graag een MacMini met dual core aanschaffen in Februari, maar toen werd deze keynote verplaatst.
en nu moet ik weer wachten.
PhD i.o.
Om maar even in de herhaling te vallen:Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:06:
shit ik heb nog geen apple pc, of labtop.
ik wou graag een MacMini met dual core aanschaffen in Februari, maar toen werd deze keynote verplaatst.
en nu moet ik weer wachten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
[ Voor 56% gewijzigd door Captain Planet op 15-04-2007 21:55 ]
You and I have memories longer than the road ahead
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq