Goede IDE kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:48
hallo, ik ben bezig m'n computer een beetje te modden, en ik heb nu nog zeer lelijke grijze platte IDE kabels. ik heb een keer ronde kabels gekocht op een beurs, maar die dingen zijn eigenlijk ook niet mooi genoeg afgewerkt om in mijn nieuwe kast ( met window, vandaar ) te hangen omdat je de aderen allemaal ziet bij de connector.
ik vroeg me dus af wat nu echt goed afgewerkte ronde IDE kabels waren, en ik dacht dat er hier wel wat mensen zouden zitten die dat wisten.

BVD.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb ze ooit gekocht met een rubberen hulsje die je over je stekker kan schuiven zodat je er helemaal niks van ziet. Hier te krijgen. Helaas zijn ze de site aan het verbouwen waardoor lang niet alle er meer opstaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat je "goed afgewerkt" vindt is erg subjectief. Aangezien je geen verdere toelichting geeft over wat je precies wilt, wat je al gezocht hebt en zelfs wat je nu exact hebt, kunnen we hier niet veel mee.

Sowieso komt dit neer op "Welke moet ik kopen?" en zoals je in het FAQ van dit subforum kunt lezen zijn dergelijke topics niet de bedoeling op GoT - een Tweaker wordt geacht zelf te kunnen zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.